کد خبر: 924433
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۴
معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان گنبدکاووس
معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان گنبدکاووس از بهره برداری ۸۶ کلاس درس و کانون فرهنگی تربیتی با اعتبار ۳۱ میلیارد تومان در هفته دولت خبر داد

فرج الله رزاقی در همایش مدیران با موضوع بازگشایی مدارس و پروژه مهر در باشگاه فرهنگیان شهرستان گنبدکاووس اظهار داشت: ما باید تلاش کنیم تا ظرفیت‌سازی کنیم و منتظر دیگران نباشیم, متاسفانه نگاه استان به مرکز معطوف است و با توجه به توانمندی‌هایی که وجود دارد حرکت کرده و سبقت می گیریم و توانستیم تاکنون جذب خیرین خوبی در حوزه آموزش و پرورش داشته باشیم.

وی افزود: در سال گذشته برای نخستین بار از محل اعتبارات تملک دارایی شهرستان مبلغ 15 میلیارد تومان برای آموزش و پرورش در نظر گرفته شد که از این میزان 5 میلیارد تومان آن تخصیص یافت.

معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش تصریح کرد: از مبلغ 5 میلیارد تومان توانستیم 56 کلاس درس, یک خوابگاه و کانون فرهنگی تربیتی را به بهره‌برداری برسانیم و اعتبارات آموزش و پرورش از محل اعتبارات شهرستانی در سطح استان بالاترین میزان را داشت.

وی یادآور شد: در سال گذشته برای 121 هزار نفر ساعت دوره آموزشی برگزار شد که از این میزان 44 هزار نفر ساعت مربوط به گروه مولفان برای کتب درسی ابتدایی و دوره متوسطه اول بود.

رزاقی تاکید کرد: آموزش و پرورش شهرستان گنبدکاووس در مسابقات قرآن, نماز و عترت, 26 رتبه کشوری را کسب کرد و همچنین 36 رتبه کشوری نیز در حوزه مسابقات فرهنگی از این شهرستان بود.

وی گفت: در طرح اوقات فراغت امسال توانستیم 7 هزار دانش آموز را ثبت نام نموده و در بخش‌های مختلف ورزشی, فرهنگی, هنری, درسی, قرآنی و غیره آموزش های لازم را دهیم.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان گنبدکاووس بیان داشت: در سال گذشته در هنرستان کشاورزی گنبدکاووس یک چاه حفر کردیم و امسال 12 هکتار از اراضی این هنرستان را به باغ تبدیل کرده تا از یک محصولی به چند محصولی تبدیل کنیم.

وی ادامه داد: با توافق نامه بین شورا و دهیار روستای چکرعطا بهلکه, 8 هکتار از اراضی این روستا برای ایجاد اردوگاه فرهنگی و تربیتی دانش‌آموزی در نظر گرفته شده و مقدمات اولیه آن نیز به انجام رسیده که امید داریم عملیات اجرایی آن هر چه سریع‌تر آغاز شود.

رزاقی تصریح کرد: 2 سالن باشگاه فرهنگیان نیز با اعتبار 400 میلیون تومان به فضای جدید و شکیل تبدیل شده و بنا داریم از اواسط شهریور ماه نیز کافی‌شاپ در این باشگاه احداث و جلوی درب ورودی نیز از نظر فضا سازی و فضای سبز تجهیز نماییم.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان گنبدکاووس افزود: در حوزه ساخت و ساز پروژه مهر, رتبه نخست استان را دریافت کردیم و امید داریم این کار استمرار یابد و پروژه های بیشتری را داشته باشیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر