کد خبر: 923292
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۰
اداره کل تعاون کار وامور اجتماعی گلستان
با حضور انوشیروان محسنی بندپی ساختمان اورژانس اجتماعی رامیان با اعتبار ۴۰۰ میلیون در زیربنایی به مساحت ۳۲۰ مترمربع به بهره برداری رسید.

سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حاشیه این مراسم اظهار کرد: اورژانس اجتماعی در کاهش, کنترل و مهار آسیب‌های اجتماعی نقش بی‌بدیلی دارد و در چند سال گذشته اقدامات خوبی را انجام داده است.

وی افزود: اورژانس اجتماعی در بحران‌های فردی, خانوادگی, اجتماعی به صورت تخصصی می‌تواند نقش ایفا کند و تا کنون با اقدامات خوب، به هنگام و تخصصی خود در کنترل بسیاری از بحران های فردی، خانوادگی و اجتماعی موثر عمل کرده اند.

محسنی بندپی گفت: از تکالیف وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در برنامه ششم توسعه کشور که حمایت دولت و مجلس شورای اسلامی را نیز به همراه دارد، توسعه کمی و کیفی اورژانس های اجتماعی است.

وی تصریح کرد: براین اساس، توسعه و گسترش اورژانس های اجتماعی با استفاده از نیروهای تخصصی علوم اجتماعی، روانشناسی و مددکاری اجتماعی برای اثربخشی بیشتر مورد توجه این وزارتخانه قرار دارد.

سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی همچنین با اشاره به اورژانس اجتماعی شهرستان رامیان ،گفت: تاکنون 350 اورژانس اجتماعی درراستای رویکرد دولت در کنترل، مهار و کاهش آسیب های اجتماعی راه اندازی شده است.

 

افتتاح متمرکز ۱۴۱ پروژه عمرانی، اقتصادی و اشتغالزای شهرستان گرگان با اعتبار ۹۵۰ میلیارد تومان و اشتغالزا ۲۲۰ نفر در هفته دولت و شرکت در دهمین جلسه کارگروه اشتغال استان گلستان از برنامه سفره یکروزه سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در گلستان بود.

همچنین انوشیروان محسنی بندپی در این سفر از مسکن مهر علی آبادکتول و سالن ورزشی نیمه تمام کلاله که از سال ۹۱ کلنگ زنی شده و تاکنون ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، بازدید کرد.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر