کد خبر: 923106
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۰
همزمان با هفته دولت انجام می شود؛
مدیر توزیع برق شهرستان میامی گفت: در هفته دولت امسال، 15 پروژه عمرانی برق رسانی در شهرستان میامی افتتاح خواهد شد.

عباسعلی اسماعیلی افزود: به منظور بهره برداری از این پروژه ها، اعتباری با مبلغ شش میلیارد و 451 میلیون ریال سرمایه گذاری شده است.

وی با اشاره به این که شش پروژه نصب و احداث 14 دستگاه پست هوائی با قدرت بیش از یک هزار و 100 کیلوولت آمپر با اعتبار سه میلیارد و 91 میلیون ریال برای تامین برق متقاضیان و مشترکان ، افتتاح خواهند شد گفت: تامین روشنائی معابر خیابان شهید هاشمی نژاد، با هزینه 251 میلیون ریال از پروژه هایی است که در هفته دولت آماده بهره برداری می باشد.

مدیر توزیع برق شهرستان میامی با بیان این که سه پروژه برقراری دو هزار و 879 متر شبکه فشار متوسط با مبلغ یک میلیارد و 307 میلیون ریال افتتاح می گردند تصریح کرد: پروژه ایجاد سرخط از پست جدیدالاحداث مسکن مهر خیرین و شماره چهارروستای محمدآباد با هزینه 116 میلیون ریال ، بهره برداری می شود.

اسماعیلی با ابراز این که پروژه اصلاح 161 دستگاه لوازم اندازه گیری دیماندی در قالب طرح فراسامانه هوشمند اندازه گیری و مدیریت انرژی (فهام) به مبلغ یک میلیارد و 561 میلیون ریال ، افتتاح خواهد شد خاطرنشان کرد: نصب یک دستگاه تابلوی عمومی 400 آمپری و ایجاد چهار سرخط زمینی و بهره برداری از ترانس عمومی 40 واحدی یاقوت با اعتبار 120 میلیون ریال، از دیگر پروژه هایی است که در این شهرستان افتتاح می شود.

وی اظهارداشت: دو پروژه تبدیل و اصلاح یک هزار و 869 متر شبکه فشار ضعیف هوائی سیمی باجایگزینی کابل خودنگهدار با مبلغ 755 میلیون ریال، آماده بهره برداری در هفته دولت هستند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار