کد خبر: 922913
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۳
گفت وگوی "جوان آنلاین" با عضو شورای فنی کشتی آزاد در پی مدال آوری قهرمانان
تیم ملی کشتی آزاد کشورمان با کسب دو مدال طلا و یک برنز عملکرد قابل قبولی را به نمایش گذاشته است این در حالی است که امروز در ادامه رقابت ها با توجه به صعود پرویز هادی به مرحله نهایی ، کسب یک مدال دیگر برای کشتی کشورمان قطعی شده است.

سرویس ورزشی جوان آنلاین – وحید صابری : تیم ملی کشتی آزاد کشورمان با کسب دو مدال طلا و یک برنز عملکرد قابل قبولی را به نمایش گذاشته است این در حالی است که امروز در ادامه رقابت ها با توجه به صعود پرویز هادی به مرحله نهایی ، کسب یک مدال دیگر برای کشتی کشورمان قطعی شده است.

منصور برزگرعضو شورای فنی کشتی آزاد درباره ارزیابی تیم ملی کشتی آزاد در رقابتهای آسیایی جاکارتا گفت: عملکر بچه ها در دوره بسیار خوب بود هر چند بعضی از بچه ها در حد انتظار ظاهر نشدند اما در کل کشتی های خوبی را شاهد بودیم. به نظرم یزدانی و کریمی بسیار عالی بودند اما مهران نصیری خیلی ضعیف کار کرد و نتوانست کشتی خوبی بگیرد. حسین خانی هم مثل همیشه در مواقع حساس کم آورد و بازی برد را واگذار کرد.اطری هم انتظارمان را با این برنز برآورده کرد.در کل تا این جای کار کشتی با دو طلایی که گرفته نشان داده که بازهم می خواهد جور بقیه رشته ها را بکشد که البته من از این موضوع راضی هستم.

برزگر: کشتی بازهم جور همه را کشید

عضوی شورای فنی کشتی آزاد درباره این که چرا حسین خانی با توجه به تجربه اش نتوانست عملکرد خوبی داشته باشد اظهار داشت: ببینید مشکل حسین خانی فنی نیست. او قبلا هم در تورنمنت های مختلف با این مشکل روبرو بوده است. در کشتی او ما بازهم دیدیم که چند امتیاز از حریفش پیش بود اما در لحظات پایانی نتیجه را باخت.به نظرم کشتی ایران کلا در سنگین وزن شرایط خوبی ندارد و باید فکر اساسی برای آن کرد.حسین خانی باید به لحاظ روحی در شرایط ایده آل قرا بگیرد.البته او در جام یاشاردوغو خوب نتیجه گرفت اما در این جام نتوانست کارایی خوبی داشته باشد.

وی در پاسخ به سئوال "جوان آنلاین" که چرا با این شرایط حسین خانی به مسابقات اعزام شده گفت: ببیند درهای تیم ملی به روی همه باز است. او در مسابقات انتخابی عالی بود. درست است که من از او انتقاد می کنم اما دلیل نمی شود توانایی او را زیر سئوال ببریم یا نادیده بگیریم.اما در کل معتقدم که او با این سن و تجربه نباید این طوری کشتی بگیرد.ضمن این که دست شورای فنی و کادر فنی در سبک وزن بسته است. ما کشتی گیر ایده آلی در این سطح نداریم وگرنه قطعا از آنها در این جام استفاده می کردیم. ما باید در سبک وزن با استعدادیابی ، پشتوانه سازی کنیم تا دیگر در چنین جام هایی با مشکل مواجه نشویم.

برزگر درباره کسب مدال طلای کریمی در ۹۷ کیلوگرم اظهار داشت: طلای کریمی برای من خیلی اهمیت داشت. قبل از مسابقات وقتی اسامی تیم ملی اعلام شد انتقادات زیادی به شورای فنی به خاطر انتخاب کریمی صورت گرفت اما خدا را شکر الان می بینیم که انتخاب ما درست بود و از اینکه او را راهی مسابقات کردیم خوشحالم. کریمی با کسب این مدال با توجه به این که به تازگی به این وزن آمده بود سطح انتظارات ما را از خودش بالا برد. او دراین بازی ها ماگمدوف روسی تیم ازبک را شکست داد ، کسی که رضا یزدانی را در المپیک ریو ضربه فنی کرده بود.

عضو شورای فنی کشتی آزاد درباره فینالیست شدن پرویز هادی گفت: ما انتظاری جز قهرمانی هادی در این مسابقات نداشتیم.شرایط هادی به گونه ای است که حضور او در فینال از قبل مشخص بود البته هر چند او هنوز کشتی فینال را نگرفته اما یقین بدانید که او قهرمان خواهد شد و سومین طلای کشتی و کاروان ایران را کسب خواهد کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار