کد خبر: 922823
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۶
با سرمایه‌گذاری بیش از 26 میلیارد تومان
مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان گفت: هشت پروژه‌ با سرمایه‌گذاری 26 میلیارد و 600 میلیون تومان در هفته دولت در این استان به بهره‌برداری می‌رسد.

علیرضا شریفی‌نژاد در نشستی با اصحاب رسانه که به‌منظور تشریح عملکرد شرکت گاز استان سمنان و معرفی پروژه‌های قابل‌افتتاح در هفته دولت برگزار شد، به ایجاد زیرساخت قوی در همه جای استان اشاره کرد و گفت: تا سال 99 به همه قسمت‌های واجد شرایط استان گازرسانی خواهد شد.

وی با اشاره به برخورداری متوازن همه بافت‌های روستایی استان سمنان از نعمت گاز افزود: در دهه فجر امسال و سنوات آتی این برخورداری به 90 درصد خواهد رسید.

مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان بیان کرد: منطقه اقتصادی، وسعت، پهناوری و پراکندگی جمعیت عامل هزینه‌بر، در توزیع گاز و منابع دیگر است؛ اما تا پیش از افق 1400 این شاخص ارتقا می‌یابد و مناطقی که حائز دستیابی به گاز هستند، از این نعمت برخوردار خواهد شد.

شریفی‌نژاد با بیان اینکه تمام هم و غم شرکت گاز استان سمنان تقویت بنیه تولید، اشتغال، افزایش بهره‌وری و شاخص ارتقای اجتماعی است، اضافه کرد: به‌عنوان کسانی که مدعی حفظ کیفیت هستیم، برای بهبود و ارائه خدمات کیفی به مشترکان تلاش خواهیم کرد.

وی استفاده بهینه از منابع انرژی را وظیفه همگانی دانست و تأکید کرد: همه باید برای فرهنگ‌سازی در این زمینه پیشگام شده و از حداقل امکانات، حداکثر بهره را ببرند.

مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان از بهره‌مندی این شرکت از ظرفیت دولت الکترونیک خبر داد و اظهار کرد: یکی از خواسته‌های نظام تحقق دولت الکترونیک است و در این راستا این شرکت اقدامات اساسی را در دستور کار قرار داد.

شریفی‌نژاد با بیان اینکه در بخش سی.ان.جی، 500 میلیون مترمکعب گاز به این مخازن تحویل داده می‌شود، افزود: در بخش نیروگاهی نیز 1.5 مترمکعب انشعاب تحویل نیروگاه می‌شود.
وی با اشاره به اینکه سالانه 2 میلیارد مترمکعب گاز در سمنان استفاده می‌شود، ادامه داد: مصرف گاز در بخش صنعت، نیروگاه و واحد تولیدی در فصل گرما 70 درصد و در سرما مصرف خانگی 60 به 40 است.
مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان به نتایج ارزیابی مراجع کشوری در بحث قطعی گاز اشاره کرد و گفت: در این ارزیابی تاکنون آماری از قطعی گاز در سمنان ارائه نشده است.
شریفی‌نژاد اضافه کرد: زیرساخت‌های خوبی در بخش گاز استان سمنان فراهم شده است و سعی می‌شود با کمترین ریسک به استقبال زمستان برویم.
وی آخرین آمار مربوط به قطع گاز را اعلام و خاطرنشان کرد: از سال 86 به بعد سابقه قطعی گاز در استان سمنان نداشته‌ایم.
مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان مجموع سرمایه‌گذاری در هشت پروژه‌ای که در هفته دولت در استان به بهره‌برداری می‌رسد را 26 میلیارد و 600 میلیون تومان اعلام کرد.
شریفی‌نژاد گفت: احداث ایستگاه سی.جی.اس به ظرفیت 80 هزار مترمکعب در ساعت در روستای مؤمن آباد و اتصال به خط انتقال 48 اینچ و خطوط تغذیه موجود در شهرستان سرخه پیش‌بینی شده است.
وی تصریح کرد: گازرسانی به خط تغذیه، ایستگاه تقلیل فشار و شبکه روستای غزازان از توابع شهر بیارجمند در شهرستان شاهرود، انجام عملیات اجرایی خط تغذیه تقویتی سمنان- شهمیرزاد در شهرستان مهدی‌شهر، انجام عملیات تهیه و نصب ایستگاه‌های تی.بی.اس و سی.جی.اس و اجرای شبکه تغذیه و توزیع گازرسانی به روستای فولادمحله از توابع شهرستان مهدی‌شهر از پروژه‌های قابل‌افتتاح در هفته دولت است.
مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان توسعه شبکه روستای فروان، منطقه خلخالیه شهرستان‌های آرادان، افتتاح طرح گازرسانی به روستای منصورکوه از توابع شهرستان دامغان، گازرسانی به خوشه‌های صنعت و کشاورزی غرب استان شامل شهرستان‌های سمنان و سرخه را از دیگر پروژه‌های قابل‌افتتاح در هفته دولت عنوان کرد.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار