کد خبر: 922040
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۳
فوتبال بازیهای آسیایی - اندونزی
تیم فوتبال امید کشورمان در اولین دیدار خود در چارچوب رقابتهای آسیایی 2018 جاکارتا به مصاف تیم ملی امید عربستان رفت که این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید. این دیدار که در شهر پالمبانگ اندونزی برگزار شد ، تیم ایران با تیم زیر ۲۱ سال خود شرکت کرده است.

سرویس ورزشی جوان آنلاین- وحید صابری : تیم فوتبال امید کشورمان در اولین دیدار خود در چارچوب رقابتهای آسیایی 2018 جاکارتا به مصاف تیم ملی امید عربستان رفت که این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید. این دیدار که در شهر پالمبانگ اندونزی برگزار شد ، تیم ایران با تیم زیر ۲۱ سال خود شرکت کرده است.

این بازی که از ساعت ۱۳:۳۰ برگزار شد تیم ملی امید کشورمان با ترکیب مهدی امینی، مهدی مسلمی‌پور، محمد آقاجان‌پور، علیرضا آرتا یونس دلفی، محمدامین اسدی ، محمدمهدی مهدیخانی، محمدرضا آزادی ، قائدی ابوالفضل رزاق‌پور و عارف آغاسی برابر عربستان قرار گرفت.

در نیمه اول شاگردان کرانچار بازی را هجومی آغاز کردند اما این عربستان بود که بر خلاف جریان بازی توانستند دو موقعیت خطرناک را روی دروازه ما ایجاد کنند که با درخشش مسلمی پور دفاع ایران ، توپ از روی خط دروازه بیرون کشیده شد. در ادامه روند بازی تغییر کرد .بازی هجومی و البته هماهنگ عربستانی ها در زمین چشم گیر تر شد و با توجه به اینکه نقاط ضعیف تیم ایران را خوب شناسایی کرده بودند راحت تر توانستند به محوطه جریمه تیم ایران نزدیک شوند. در آن سو شاگردان کرانچار هر چند لحظات ابتدایی نمایش خوبی داشتند اما در ادامه نتوانستند موقعیت خطرناکی روی دروازه حریف داشته باشند تا در نهایت نیمه اول بدون گل به پایان رسید.

در نیمه دوم شرایط کمی فرق کرد و ملی پوشان کشورمان با استرس کمی کار را دنبال کردند ، مهدی قائدی بازیکن خوش تکنیک استقلال توانست با اتکا به مهارت فنی اش چند موقعیت خطرناک را در محوطه جریمه حریف بوجود آورد که متاسفانه با بی دقیتی بازیکنان مان نتیجه ای در بر نداشت. مشخص بود که بازیکنان با وجود موقعیت های خوب اما انسجام تاکتیکی لازم را برای زدن گل ندارند .

از تک موقعیت های کشورمان در اواخر نیمه دوم ، از روی اوت دستی بدست آمد که شوت زیبای امیر روستایی را دروازه عربستان دفع کرد.

اما مهمترین موقعیت بازی در دقیقه ۹۳ به سود عربستانی ها رقم خورد، جایی که توپ مهاجم عربستانی با خوش شانسی به تیرک دروازه برخورد کرد تا خطرناک ترین موقعیت عربستان به هدر رود. این جدال در نهایت با تلاش دو تیم بدون گل به پایان رسید.

شاگردان زلاتکو کرانچار در گروه F این مسابقات علاوه بر عربستان با کره‌شمالی و میانمار همگروه هستند و باید در دومین بازی خود روز جمعه به مصاف کره شمالی بروند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار