کد خبر: 920961
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۹
در سمینار آموزشی هفت ستاره موفقیت تاکید شد:
در سمینار آموزشی هفت ستاره موفقیت بر لزوم عدم توقف کسب و کارها در شرایط بحرانی تاکید شد.

به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی اصفهان در این سمینار نیما کیمیایی، مشاور شرکت های تجاری بین المللی  ومدرس دوره های مذاکرات تجاری، بازاریابی و فروش هیپنوتیزمی با تاکید بر اینکه در دل هر بحران می تواند مجموعه ای از فرصت ها وجود داشته باشد، گفت: تنها با فرصت طلبی و انعطاف پذیری آمادگی لازم برای بهره بردن از فرصت های به وجود آمده از بحران ایجاد خواهد شد.

وی داشتن نگاه چندوجهی و متمرکزبه مسایل را لازمه موفقیت در بازار کار در شرایط بحران عنوان کرد و افزود: در این میان نحوه نگاه ما به تهدید به وجود آمده از اهمیت ویژه ای برخوردار است. مدرس مهندسی بهبود و توسعه فردی، رهبری در بازار و تفکر استراتژیک در ادامه تاکید کرد: در شرایط بحرانی امروز بنگاه های اقتصادی نباید متوقف شده زیرا کوچکترین توقف منجر به عقب ماندن از رقبا خواهد شد.

 کیمیایی لازمه تبدیل شدن به یک رهبر خوب در شرایط بحرانی را داشتن تمرین دراین زمینه پیش از بحران ذکر کرد و گفت: در کسب و کار بحرانی آنچه بیش از سود حایز اهمیت است، جریان نقدینگی می باشد.

 مشاور شرکت های تجاری بین المللی هفت ستاره موفقیت در شرایط بحران را skills مهارت، style سبک وروش، shared vision اشتراک چشم انداز،   strategyطراحی استراتژی، staff آموزش به پرسنل برای ایجاد محیطی خوشایند، structure ساختار بندی و system عنوان کرد.

 وی ضمن تشریح هر یک از این موارد، افزود: در این میان تنها انسان هایی به موفقیت خواهند رسید که برمزیت عملکردی خود واقف بوده و دلیل حضور خود در بازار را به خوبی بدانند.

کیمیایی در ادامه استراتژی را راه رسیدن به هدف خوانده و اذعان نمود: اگر چشم انداز خود را با تمام وجود خواسته و آنرا دنبال کنید نیل به موفقیت حتمی است.

 وی تصریح کرد : در طراحی استراتژی آینده پاسخ به دو سوال در صورت وقوع بدترین و بهترین اتفاق آینده در زمان کنونی با توانایی های امروز در چه شرایطی قرار خواهم گرفت؟ ضروری بوده و لازم است از هم اکنون برای این اتفاقات برنامه ریزی کرده و نقاط قوت و ضعف خود را به خوبی روشن کنیم.

شاین ذکر است در ادامه این همایش که به همت کمیسیون آموزش، پژوهش و توانمندسازی اتاق بازرگانی اصفهان برگزار شد، مباحث دیگری چون ارزش ساختاربندی سازمانی و نقش آن در مشخص شدن مسیر موفقیت و نقش پرسنل در موفقیت و برندسازی و تکنیک های افزایش باور پرسنل ارایه شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر