کد خبر: 920958
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۱
سردار سلیمانی:
فرمانده نیروی قدس سپاه با بیان اینکه ستمگران عاقبتی جز نابودی ندارند و رفتنی هستند گفت: ظالمان مانند برفی که بر بلندای کوه جلوه‌گری می‌کند عمری ندارد می‌روند و در حقیقت این کوه است که با صلابت پابرجا می‌ماند.
جوان آنلاین: سردار سرلشکر حاج قاسم سلیمانی شب گذشته در سومین سالگرد شیخ بصیر و روحانی مبارز شهید حجت‌الاسلام شیخ‌شعاعی و ۱۷۵ شهید غواص که در بیت‌الزهرای کرمان برگزار شد با بیان اینکه این مجلس، مجلس بزرگداشت شهید ارزشمندی است که فضائل اخلاقی بالایی داشت اظهارداشت: امروز سالگرد شهادت شهید حججی نیز هست و در واقع شهید شیخ‌شعاعی امشب میزبان واقعی این مراسم و میزبان شهید حججی است.

وی با بیان اینکه ستمگران عاقبتی جز نابودی ندارند و رفتنی هستند گفت: ظالمان مانند برفی که بر بلندای کوه جلوه‌گری می‌کند عمری ندارد می‌روند و در حقیقت این کوه است که با صلابت پابرجا می‌ماند.

فرمانده نیروی قدس سپاه با اشاره به اینکه امروز هیچ نامی از ستمگران باقی نماند و این شهدا هستند که نام و یادشان جاودان شده است، افزود: همه ظالمان در ظلم هم شریک هستند مانند داعش و کسانی که داعش را ایجاد کردند.

وی با بیان اینکه در میان شهدا هم مراتبی وجود دارد بیان کرد: در همه جای جنگ خط‌شکنی داشتیم، اما تنها در چند عملیات تجربه خط‌شکنی غواص را داشتیم که والفجر ۸ از جمله این عملیات‌ها بود.

سردار سلیمانی با اشاره به اینکه گذشتن از روخانه خروشان و شط عمیق و رسیدن به آن سوی رودخانه‌ای که دشمن قرار داشت این عملیات را با سختی مواجه می‌کرد خاطرنشان کرد: عملیات دوم ما که خط‌شکنی غواصان را داشتیم خیلی سخت‌تر بود.

وی با بیان اینکه غواصان ما در میان آب توان دفاع نداشت و تمام سلاحشان در میان آب صدا بود گفت: در آن لحظات در میان آب سلاح نبود، صدا بود مناجات و استغاثه و فریاد‌های یا حسین و یا فاطمه.

سردار سلیمانی با اشاره به اینکه شهید شیخ‌شعاعی ویژگی‌های خاصی داشت افزود: مناجات شهید شیخ‌شعاعی در میان آب در آن لحظات به سال‌ها عبادت و فریاد‌ها و نیاز‌های دنیایی می‌ارزد.

وی با بیان اینکه شیخ بصیر و روحانی مبارز شهید حجت‌الاسلام شیخ‌شعاعی یک سنبل واقعی است گفت: شهید شیخ‌شعاعی سنبل دین حقیقی و حقیقت دین، سنبل روحانیت مجاهد و سنبل معنویت جهاد و ایستادگی بود.

منبع: تسنیم
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
France
|
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۹
0
0
درود بر شما سردار
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار