کد خبر: 920799
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۳
گزارش "جوان آنلاین " از برگزاری ۴ بازی هفته سوم
هفته سوم لیگ برتر فوتبال فردا با انجام ۴ دیدار در شهرهای مختلف کشور برگزار می‌شود که در حساس ترین دیدار پرسپولیس صدرنشین در اهواز میهمان تیم استقلال خوزستان است .در دیگر دیدارها در تبریز ، گسترش فولاد به مصاف سپیدرود ‏رشت می رود. نساجی مازندران میزبان تیم پارس جنوبی جم است. در تهران ، سایپا پذیرای ذوب‌آهن اصفهان است .

سرویس ورزشی جوان آنلاین – وحید صابری : هفته سوم لیگ برتر فوتبال فردا با انجام ۴ دیدار در شهرهای مختلف کشور برگزار می‌شود که در حساس ترین دیدار پرسپولیس صدرنشین در اهواز میهمان تیم استقلال خوزستان است .در دیگر دیدارها در تبریز ، گسترش فولاد به مصاف سپیدرود ‏رشت می رود. نساجی مازندران میزبان تیم پارس جنوبی جم است. در تهران ، سایپا پذیرای ذوب‌آهن اصفهان است .

در اولین بازی از ساعت ۱۹/۴۵ در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز ، گسترش فولاد پذیرای تیم متزلزل سپیدرود رشت است. تیمی که در دو بازی گذشته خود ۹ گل دریافت کرده و در ته جدول قرار دارد. در بازی فردا خداداد عزیزی به خاطر محرومیت نمی تواند روی نیمکت تیم بنشیند و شاگردانش قطعا بازی سختی را برابر گسترش فولاد خواهند داشت ، گسترشی ها هم با دو تساوی بدنبال اولین پیروزی در لیگ هجدهم هستند . بی شک حضور فیروز کریمی و خداداد عزیزی این بازی را دیدنی تر خواهد کرد. این دیدار با قضاوت سیدرضا مهدوی برگزار خواهد شد.

در حساس ترین دیدار هفته،برانکو و شاگردانش در هوای گرم اهواز در ورزشگاه غدیر اهواز با قضاوت کاظمی به مصاف استقلال خوزستان می روند، تیمی که با دو برد در صدر جدول قرار دارد و مدافع عنوان قهرمانی است. بی شک پرسپولیس اگر می خواهد همچنان در صدر جدول بماند باید از سد استقلال خوزستان بگذرد، دیداری که با توجه به شرایط آب و هوایی و گرمای طاقت فرسا ، بسیار سخت خواهد بود. برانکو خوب می داند در بازی فردا علاوه برای حریف خوزستانی باید با گرما هم بجنگد . این بازی از ساعت ۲۰/۳۰برگزار خواهد شد.

در دیگر بازی شاگردان جواد نکونام در قائمشهر پذیرای تیم پارس جنوبی است. نساجی ها که بعد از سال ها به لیگ برتر آمده اند هنوز نتوانسته اند طعم پیروزی را بچشند و بی شک بدنبال اولین برد خود در لیگ برتر هستند. در مقابل پارس جنوبی هفته گذشته با هدایت تارتار توانست در خانه به پیروزی مهمی دست یابد. این بازی در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر برگزار می شود .باید دید آیا نساجی ها می توانند اولین برد خود را جشن بگیرند.

اما در آخرین دیدار نارنجی پوشان سایپا در خانه در ورزشگاه پاس قوامین با قضاوت زرگر به مصاف ذوب آهن می روند. علی دایی هر چند در بازی هفته اول توانست سپید رود را به ۳ گل شکست دهد اما هفته گذشته برابر دیگر تیم خودرو ساز یعنی پیکان قرار گرفت و تن به شکست ۳ بر صفر داد. بی شک جدال این دو تیم دیدنی خواهد بود چرا که دایی اصلا دوست ندارد ۳ امتیاز مهم این بازی را از دست بدهد . امید نمازی سرمربی جدید این فصل ذوب آهن که هفته گذشته برابر استقلال نتیجه بازی را  واگذار کرده ، برای کسب دومین بردش به مصاف سایپا می رود.

  

سایر دیدارهای روز جمعه


پدیده مشهد- صنعت نفت آبادان ‏ - ساعت : ‏20‏ ورزشگاه:  امام رضا (ع)‏ مشهد

‏نفت مسجدسلیمان- فولاد خوزستان- ساعت : ‏20:30 ‏ ورزشگاه:  شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان

فولاد مبارکه سپاهان - پیکان تهران- ساعت : ‏20:30 ‏ ورزشگاه:  نقش جهان اصفهان

‏استقلال تهران- تراکتورسازی تبریز- ساعت : ‏20:30 ‏ ورزشگاه:  آزادی تهران

 

 

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار