کد خبر: 920795
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۳
فرماندار سرعین:
فرماندار سرعین گفت: در زمینی به مساحت 7 هکتار در شهر توریستی سرعین نخستین پارک آبی گردشگری استان اردبیل راه ‌اندازی می ‌شود.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، حسن حسن پور در نشستی با حبرنگاران اظهار کرد: این طرح با سرمایه گذاری بخش خصوصی بعنوان یکی از طرح های گردشگری و پایگاه گردشگری سلامت در 2 کیلومتری روستای گازیر اجرا می‌ شود.

وی افزود: میزان سرمایه گذاری این طرح 700 میلیارد ریال است که علاوه بر این، طرح احداث مرحله دوم پیست اسکی آلوارس هم اجرایی می شود.

فرماندار سرعین همچنین بیان کرد: مشارکت بخش خصوصی علاوه بر ارتقای سرمایه گذاری و اشتغال زایی سبب جلب رضایت گردشگران در منطقه خواهد شد.

 حسن پور در زمینه اشتغال زایی نیز گفت: سهم شهرستان سرعین 500 نفر تا پایان سال است و در سایه برنامه ریزی ها این میزان افزایش می یابد.

وی با بیان اینکه توسعه گردشگری در سرعین در اولویت است، تصریح کرد: طرح زمستان بیدار ، تکمیل پارک آبی و پیست اسکی آلوارس گردشگری سرعین را توسعه می دهد.

فرماندار سرعین روستاهای سرعین را در زمره روستاهای هدف گردشگری دانست و افزود: روستاهای سرعین ماهیت گردشگری یافته و به مناطق گردشگری و بوم گردی تبدیل شده و سالانه میزبان هزاران گردشگر داخلی و خارجی هستند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر