کد خبر: 920740
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۷
ابفای گلستان
مدیر امور اب وفاضلاب ازادشهر از تعویض 220 کنتور خراب وفرسوده مشترکین ازادشهر .نگین شهر.ونوده خاندوز با هدف کاهش هدر رفت اب خبر داد

مدیر امور آب و فاضلاب منطقه آزادشهر گفت: در سه ماهه اول سال جاری 220 کنتور خراب و فرسوده مشترکین شهرهای آزادشهر، نگین شهر و نوده خاندوز با هدف کاهش هدررفت آب تعویض شده است.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان گلستان، یحیی طالبی دامغانی در گفتگو با پایگاه خبری شرکت افزود: در این مدت 21 کیلومتر از شبکه توزیع آب با هدف تامین آب شرب سالم و بهداشتی شستشو شده است.

به گفته وی، نصب 99 فقره انشعاب جدید، رفع 424 مورد حوادث اتفاقات، تعویض 63 فقره انشعاب فرسوده، 670 متر اصلاح شبکه، 500 متر توسعه شبکه و 87 مورد واگذاری انشعاب از فعالیت های انجام شده در مدت مذکور می باشد.

طالبی با اشاره به دیگر اقدامات انجام شده، تصریح کرد: 11 مورد مرئی سازی شیرآلات، 7 مورد احداث حوضچه، ویدئومتری و بازسازی 2 حلقه چاه آب در شهر آزادشهر و احداث خط اضطراری مخزن زیتون تپه (کنارگذر) با هدف تامین آب شهر در شرایط بحرانی به طول 50 متر و خرید یک دستگه کلرزن مایعی بخش دیگری از  فعالیت های انجام شده در امور آب و فاضلاب منطقه آزادشهر می باشد.

گفتنی است، 19 هزار مشترک تحت پوشش شبکه توزیع آب شرب شهر آزادشهر می باشند و آب شرب این شهروندان از طریق 15 حلقه چاه و دو دهنه چشمه تامین می شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر