کد خبر: 919843
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۷
گفت و گوی "جوان آنلاین" با عضو شورای فنی تیم ملی کشتی آزاد در پی انتقادات به ترکیب تیم ملی
دو هفته دیگر در حالی رقابتهای آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا آغاز می‌شود که انتقادات زیادی به نحوه انتخاب و معرفی کشتی گیران به بازی‌های آسیایی مطرح شده است.

سرویس ورزشی "جوان آنلاین" – وحید صابری : دو هفته دیگر در حالی رقابتهای آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا آغاز می‌شود که انتقادات زیادی به نحوه انتخاب و معرفی کشتی گیران به بازی‌های آسیایی مطرح شده است.

منصور برزگر عضو شورای فنی تیم ملی کشتی آزاد در گفت و گو با "جوان آنلاین" درباره انتقادات مطرح شده گفت: بنابر گزارش هایی که کادر فنی به شورای فنی داد ما هم ترکیب تیم ملی را برای این دوره از رقابت های آسیایی اعلام کردیم. کادر فنی پرونده کامل و جز به جز کشتی گیران از مسابقات جام یاشاردوغو ترکیه و مسابقات گرجستان را به ما ارائه کرد  که ما در نهایت ، پس از توضیحاتی مدیر فنی به این ترکیب رسیدیم که نهایتا اعلام شد. بی شک انتخاب کریمی بخاطر این بود که کادر فنی رضایت کامل را از او داشت.

وی درباره این که چطور شد علی رغم مطرح بودن نام هایی مثل گودرزی و گلیج ، کریمی مسافر جاکارتا شد اظهار داشت: ببینید برای ما اولویت نتایج بازی های خارج از خانه بود. الان انتقاداتی که می شود درباره گوردزی، گُلیج و کریمی است که مطرح می باشد. هر چند گودرزی وگلیج نفرات برتر انتخابی بودند و باید یکی از آنها به مسابقات آسیایی اعزام می شد اما عدم نتیجه گیری این دو در رقابتهای بین المللی باعث شد در ترکیب تیم ملی قرار نگیرند. علیرضا گودرزی در رقابتهای گرجستان برابر روس شکست خورد و از دور رقابتها کنار رفت ، یا در جام یاشاردوغو در مصاف برابر کشتی گیر امریکایی ۱۰ بر صفر شکست خورد و از دور رقابتها کنار رفت. مجتبی گلیج هم علی رغم این که در جام یاشاردوغو توانست تا فینال بالا بیاید اما مقابل حریف آذربایجانی شکست خورد و نتوانست قهرمان شود.این نکته را متذکر می شوم که در آن رقابتها ، حریفانی که گلیج شکست دادند و تا مرحله فینال بالا آمد خیلی سرشناس نبودند و خیلی معیار خوبی برای ارزیابی قرار نمی گرفتند.

عضو شورای فنی تیم ملی کشتی آزاد با اشاره به این که شخصا دوست داشتم در این وزن ، رضا یزدانی به مسابقات اعزام شود گفت: من به شورای پیشنهاد دادم که رضا یزدانی علی رغم آمادگی خوبش، اما دوسالی است در هیچ مسابقه ای حضور نداشته به مسابقات آسیای برود اما هر چه زور زدم نشد. کادر فنی تیم ملی اعلام کرد که هیچ اطلاعی از وضعیت او نداریم اما قرار شد در یک رویداد خارجی از او استفاده کنیم و تا در صورت آمادگی به مسابقات جهانی اعزام شود. البته قطعا این شانس برای گودرزی و گلیج هم وجود دارد تا به مسابقات جهانی اعزام شوند.

برزگر سرمربی اسبق تیم ملی کشتی آزاد ایران درباره ارزیابی تیم ملی در مسابقات آسیایی جاکارتا اظهار داشت: به نظرم در چند سال گذشته کشورهای آسیایی در وزن های سبک پیشرفت خوبی داشته اند اما با توجه به اردوها و تمرینات بچه ها انشاله نتایج خوبی در اندونزی بدست خواهد آمد. هدف همه ما این است که کشتی برای ایران افتخارآفرینی کند. ما تلاش کردیم با توجه به شرایط تمرینات اردویی و میزان آمادگی جسمانی و روانی ، بهترین کشتی گیران را ترکیب بازی های آسیایی قرار دهیم .

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار