کد خبر: 919700
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۴
معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای:
معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با اشاره به اینکه ترانزیت کالا در آذربایجان‌غربی از ظرفیت‌های بسیاری برخوردار است، گفت: علاوه بر آن، پایانه مرزی بازرگان ماکو نیز از اهمیت فراوانی برخوردار است.

داریوش امانی در جلسه تودیع و معارفه مدیرکل جدید اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی با اشاره به اینکه در سال‌های گذشته شاهد کاهش تصادفات در جاده‌ای کشور بوده‌ایم گفت: اما متاسفانه در سه ماهه نخست امسال، تصادفات جاده‌ای بار دیگر افزایش یافته و بنابراین مسئولیت سازمان بیشتر شده است.

معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با اشاره به اینکه هم اکنون ۴۷۰ هزار راننده در بخش بار فعالیت دارند اظهار کرد: علاوه بر آن، ۵۰۰ انجمن صنفی در سطح کشور وجود داشته و مجموع رانندگان نیز ۶۰۰ هزار نفر است.

وی با بیان اینکه جا به جایی کل بار در سال به میزان ۵۸۰ میلیون تن انجام می‌شود گفت: علاوه بر آن، جا به جایی مسافر نیز سالانه به تعداد ۲۶۰ تا ۲۷۰ میلیون نفر در سال انجام شده و تعداد ناوگان حمل و نقل جاده‌ای نیز ۴۵۰ هزار دستگاه است.

معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با بیان اینکه هم اکنون کشور دچار مشکلاتی همچون تحریم است افزود: امید است که مردم مثل همیشه مقاوم در کنار هم بوده و مشکلات را پشت سر گذارند.
وی با اشاره به اینکه ترانزیت کالا در آذربایجان‌غربی از ظرفیت‌های بسیاری برخوردار است اظهار کرد: علاوه بر آن، پایانه مرزی بازرگان ماکو نیز از اهمیت فراوانی برخوردار است.

امانی تصریح کرد: با توجه به اینکه سازمان حمل و نقل و راهداری کشور در تمامی زندگی مردم و در تمامی فصول سال با آنها سر و کار داشته و در حال خدمت است، باید بتواند یک آرامش و امنیت را به جامعه هدیه دهد.

وی با اشاره به اینکه در سال‌های گذشته شاهد کاهش تصادفات در جاده‌ای کشور بوده‌ایم افزود: اما متاسفانه در سه ماهه نخست امسال، تصادفات جاده‌ای بار دیگر افزایش یافته و بنابراین مسئولیت سازمان بیشتر شده است.

به گزارش جوان آنلاین در پایان این مراسم ارسلان شکری به عنوان مدیرکل جدید راهداری استان انتخاب و از زحمات عبدالحسین علی اکبری تکریم شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر