کد خبر: 915986
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۶
اینستاگرام؛ محمد رضا کائینی:
به گزارش جوان آنلاین، محمد رضا کائینی، دبیر سرویس تاریخ روزنامه جوان، در صفحه اینستاگرام خود با انتشار عکسی از بقایای جسد مجید شریف واقفی نوشت: تصویری که پیش روی شماست، بقایای جسد مجید شریف واقفی را نشان می‌دهد که سازمان موسوم به مجاهدین خلق، ظاهرا به این دلیل که نامبرده تغییرات ایدئولوژیک را نپذیرفته بود، ابتدا او را کشت و سپس به وسیله حسین سیاه کلاه و محسن خاموشی، جسد وی را سوزاند! فراموش نکنیم که شریف واقفی از کادر‌های بالای سازمان و افرادی فراوان را به این گروه وصل کرده بود، در طریق ادامه حیات این نحله تلاش‌ها کرده و به سهم خویش، بار‌ها آن را از خطرات خرد و کلان رهانیده بود.
عکسی از بقایای جسد مجید شریف واقفی
سخن اینجاست: هنگامی که جریانی در دهه اول فعالیت خویش و وجود نسبی خلوص اولیه، با یکی از رهبران خود چنین معامله‌ای می‌کند، پس از نیم قرن و در بازار مکاره سیاست و سوداگری، با دیگر مردمان چه خواهد کرد؟ "گرد و خاک خوزستان" و "آب خرمشهر" و... الخ، بهانه است. نوجوانان و فررندان خود را از ماهیت این جماعت آگاه کنیم.
پ.ن. اول: پس از دستگیری وحید افراخته، محسن خاموشی و... محل سوزاندن و اختفای پیکر مجید شریف واقفی لو رفت. پس از بازیابی بقایای جسد او، عکاس روزنامه اطلاعات این تصویر را ثبت کرد.
پ.ن. دوم: فیلم "سیانور" در بازنمایی زمینه‌های ترور شریف واقفی، دچار اشکالات فراوان بود که بسط آن، مجالی دیگر می‌طلبد.
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۲
3
2
مشتی اشقال گذاشتن تو عکس ما یک چیز مفهم دار می خوایم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار