کد خبر: 910484
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۸
یورگن کلوپ

هواداران رئال مادرید دوست دارند سرمربی لیورپول جانشین زین‌الدین زیدان شود.

به‌ گزارش ایسنا، زین‌الدین زیدان پنج‌شنبه از سمت خود به عنوان سرمربی رئال مادرید استعفا کرد. پس از این اتفاق سایت آس ‌اسپانیا نظرسنجی قرار داد تا هواداران به گزینه‌های احتمالی برای جانشینی سرمربی فرانسوی رای دهند. مائوریسیو پوچتینو، یورگن کلوپ، یواخیم لوو و آرسن ونگر، چهار گزینه این نظر سنجی بودند. ۱۲۰ هزار  نفر در این نظرسنجی شرکت کردند و سرمربی آلمانی لیورپول را برگزیدند. حدود ۴۱ درصد آرا به کلوپ اختصاص داشت. پوچتینو با ۳۴ درصد ، لوو ۱۵ درصد و ونگر  ۹ درصد در رتبه‌های بعدی قرار داشتند.

برای نخستین‌بار نیست که از کلوپ برای هدایت مادرید نامبرده می‌شود. در سال ۲۰۱۳ زمانی که او سرمربی دورتموند بود گفته می‌شد جانشین ژوزه مورینیو خواهد شد. او پاسخ مادرید را داد و گفت‌: زمانی برای این باشگاه ندارم.

کلوپ اکنون نسبت به این موضوع واکنشی نشان نداده است اما به نظر می‌رسد شرایط برای امضای قرارداد با مادرید سخت شده است. این قضیه دو دلیل دارد. او تا سال ۲۰۲۲ با لیورپول قرارداد دارد و به تازگی آن را تمدید کرده است. هم‌چنین برنامه بعدی تیم را برای فصل آینده مشخص کرده است.

کلوپ ویژگی‌هایی دارد که باشگاه مادرید به او علاقمند است. او جوان است و تجربه حضور در دو لیگ بزرگ اروپا یعنی بوندسلیگا و لیگ برتر انگلیس دارد. کلوپ می‌داند چگونه تیمش را در لیگ قهرمانان هدایت کند. دوست دارد با ستاره‌ها کار کند و فوتبال تهاجمی از ویژگی تیم‌هایش است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار