کد خبر: 907726
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۱
آخرین تمرین تیم ملی فوتبال پیش از بازی با ازبکستان

پیشکسوت فوتبال ایران می‌گوید درباره دعوت نشدن سیدجلال حسینی و وریا غفوری به اردوی ترکیه تنها شخص کی‌روش باید پاسخگو باشد.

رسول کربکندی، پیشکسوت فوتبال ایران در گفت‌وگو با ایسنا، درباره لیست اعلام شده تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران برای اردوی ترکیه و همچنین غیبت عجیب سیدجلال حسینی و وریا غفوری در این لیست، اظهارکرد: این سوالی است که شخص آقای کارلوس کی‌روش باید جواب بدهد اما این کارها از او بعید نیست و قطعا تفکری پشت این لیست خوابیده است.

وی افزود: من اهداف کی‌روش را نمی‌دانم اما برنامه‌های مختلفی می‌تواند در پشت پرده این لیست باشد. به طور قطع کی‌روش یک استراتژی خاصی برای جام جهانی دارد. شاید او می‌خواسته در یک بازی سنگین و دوستانه تعدادی از بازیکنان را امتحان کند تا ببیند آیا توان بازی کردن مقابل تیم‌های سر سخت را دارند یا نه. شاید هم می‌خواهد آرام آرام به ترکیب اصلی خود برسد.

کربکندی ادامه‌ داد: به‌ هر حال هر نامی که کی‌روش برای حضور در اردوی ترکیه در این لیست قرار داده، فکری پشت سر آن بوده است که سرمربی تیم ملی ایران باید جوابگوی آن باشد. فرقی نمی‌کند اگر او بخواهد در جام جهانی با این نفرات نتیجه‌ بگیرد یا نه اما لیست اعلام شده توسط او یعنی این که باید خود او نیز جوابگوی نتایج احتمالی باشد.  

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار