کد خبر: 906918
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۹
مدیر کل زندان‌های استان اردبیل خبر داد:
مدیر کل امور زندان‌های استان اردبیل گفت: در حال حاضر 22 کارگاه اشتغال‌زا در زندان‌های استان اردبیل راه‌اندازی شده تا فرصت کار برای مددجویان فراهم آید.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، مراد فتحی در جلسه اشتغال فراگیر در اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اردبیل اظهار کرد: ما با هدف جلوگیری از تولید جرم و بزه در جامعه برای زندانیانی که از زندان آزاد می‌شوند سعی می‌کنیم تا حرفه‌آموزی و مهارت‌آموزی را در اولویت قرار دهیم تا آنها بعد از سپری شدن دوران محکومیت با ورود به بازار کار فرصت اشتغال پیدا کنند.

وی خاطرنشان کرد: ما در زندان اردبیل فضایی را فراهم کردیم تا برای 50 درصد محکومین فرصت اشتغال در کارگاه‌ها و مجموعه‌های تولیدی فراهم آید که در این ارتباط بیش از 3 هزار و 60 گواهینامه فنی و حرفه‌ای برای مددجویان صادر شده است.

مدیر کل امور زندان‌های استان اردبیل افزود: با توجه به تاکید استاندار اردبیل در ایجاد اشتغال 20 هزار نفری در استان در سالجاری ما نیز تعهد اشتغال 600 نفر را در حوزه تولید تابلوفرش و محصولات صنایع دستی دادیم که امیدواریم با شرایط فراهم شده بتوانیم در این باب در اشتغال مددجویان زندان موفق عمل کنیم.

فتحی بیان کرد: در آستانه ماه رمضان از مردم نوعدوست استان اردبیل به ویژه خیرین انتظار داریم تا با مشارکت در جشن گلریزان زمینه آزادی زندانیان جرایم غیرعمد و مالی را فراهم کنند.

وی گفت: در سال گذشته موفق شدیم با کمک خیرین و ستاد دیه بیش از 337 نفر از زندانیان معسر را آزاد و به آغوش خانواده‌هایشان بازگردانیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر