کد خبر: 904564
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۸
اینستاگرام؛ علیرضا زاکانی

زاکانی در میان کارگران صنایع فولاد

به گزارش جوان آنلاین دکتر علیرضا زاکانی با انتشار عکس فوق در صفحه‌ی اینستاگرامش نوشت: ۱۱ اردیبهشت به نام کارگر مزین است. این روز را به همه کارگران و کارآفرینان تبریک می گویم. توفیق یافتم در کنار کارگران و مدیران فولاد خوزستان از هنرنمایی آنها دیدن کنم. صنعت فولاد در کمال سختی و مشقت و در نهایت ظرافت و دقت با تولیدات محصولات خود نیازهای اساسی مردم را مرتفع می نماید.
آنچه دیدم تجلی شعار ما می توانیم، مدیریت جهادی، تلاش در قطع وابستگی و اهتمام به تحقق استقلال اقتصادی، مجاهدت در تولید با کیفیت همراه با ظرفیت بالا و افتخار آمیز، خلاقیت مثال زدنی و ابداعات اثربخش و کارآمد ساز در خط تولید‌، صیانت از محیط زیست و فضای سبز و ... که همه در قالب عشق وافر و علاقه مندی به کار و اخلاق نیکوی مدیران و کارگران این مجتمع معظم رقم خورده بود که می بایست به همه آنها تبریک و دست مریزاد گفت.
باید بر خود بالید که در سال حمایت از تولید کالای ایرانی، کارگران و کارآفرینان کشور همت خود را مضاعف کردند تا ضمن خودکفایی ریشه مشکلات کشور یعنی بی کاری را مرتفع نمایند و اینبار نوبت مسوولان کشور در حمایت از تولید در کنار مبارزه بی امان با قاچاق کالا و اهتمام مردم در مصرف کالای ایرانی است که افتخار ذکر شده را کامل و آرامش را به خانوادها باز خواهد گرداند تا هم #ایران عزیز پیشرفت نماید و هم #جوانان این مرزوبوم با امیدی صدچندان به آینده، راه خودسازی و تلاش را برای تحقق اهداف #انقلاب_اسلامی پی جویی نمایند. ان شاءالله

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار