کد خبر: 904358
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۵
معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان گفت : روستاها ازعوامل موثر در توسعه کشور هستند و توجه به رشد آن ها موجب شکوفایی کشور در بخش های گوناگون می شود.

سعید ناجی در شورای اداری شهرستان میامی گفت : روستاها با تولید محصولات کشاورزی و دامی نقش زیادی در خودکفایی کشور داشته و براین اساس رسیدگی به مشکلات روستاییان از اولویت های دولت است.
وی ادامه داد: باید فضای گفت و گو در عرصه های مختلف مهیا شود و تلاش نماییم درهرمسئولیتی که هستیم حرف مردم را بخوبی بشنویم ، درغیراین صورت صدمه خواهیم خورد .
معاون سیاسی ،ا منیتی و اجتماعی استانداری سمنان گفت: مسوولان باید با مردم ارتباط مستقیم داشته وهمه مسائل را مورد توجه قراردهند و برای رفع مشکلات مردم با سرعت و دقت تدبیر کنند.
ناجی پاسخگویی به مطالبات مردم را ضروری خواند و تصریح کرد: رفتار، کارکرد وتعامل با مردم می تواند میزان توفیق دولت را افزایش داده و مقبولیت آن را نزد مردم افزایش دهد .
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان بابیان اینکه اعتقادات و گرایش ها ملاک خدمت رسانی نیست ، افزود : هریک از مردم کشور باهر نوع نگرش یک شهروند هست ، بنابر این باید به بهترین شکل مورد تکریم قرارگیرد.
وی تصریح کرد: تکریم مردم یک اصل اساسی برای هر حکومتی است ، پس توجه به مطالبات آنها باید بصورت جدی پیگیری شده و پاسخ های قانع کننده داده شود.
ناجی بابیان اینکه رضایتمندی عمومی مردم باید مورد توجه مسوولان باشد ، گفت : ایجاد نشاط و توجه به رضایت مردم حتی درمحیط های کوچک نیز باید انجام شود ودیدگاه های مردم در باره مسایل مختلف مورد توجه قرار گیرد.
وی تصریح کرد : قانونمندی و اخلاق مداری درراستای سیاست های دولت است و به هر میزان که این امور انجام شود ، مقبولیت و مشروعیت نظام نیز افزایش می یابد.
معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان با اشاره به ظرفیت های مختلف شهرستان میامی، گفت: شکوفایی و استفاده از امکانات وظرفیت ها این شهرستان به تنهایی از سوی دولت مقدور نیست ، بنابر این باید مردم و مسوولان تلاش بیشتر را در این زمینه انجام دهند.
محمد مهدی کریمی فرماندار میامی هم در این نشست گفت: این شهرستان همه شرایط را برای رشد و توسعه در بخش های مختلف دارد ، مردم این منطقه در همه صحنه های نشان داده اند برای سرافرازی نظام و کشور آماده هرگونه ایثار هستند.
وی افزود: کارهای بسیار زیادی در سال های گذشته برای توسعه این منطقه ایجاد شده و دورنمای روشنی وجود دارد، اما برخی مشکلات است که نیاز به سرمایه گذاری بخش خصوصی و مشارکت همگانی مردم دارد.
شهرستان میامی با 40 هزار نفر جمعیت در شرق استان سمنان است، این شهرستان با استان های گلستان ، خراسان رضوی و خراسان شمالی همسایه است.
حدود 90 درصد از جمعیت این شهرستان در 40 روستای بخش مرکزی و کالپوش زندگی می کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر