کد خبر: 904099
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۰
دیدار هیئت روزنامه جوان با خانواده شهید حدادیان در روز جوان
روز گذشته همزمان با میلاد حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان به همراه دکتر عبدالله گنجی و جمعی از همکاران روزنامه جوان ساعتی میهمان خانواده شهید محمد‌حسین حدادیان بودیم؛ شهید 22 ساله‌ای که همانند دیگر شهدای جوان کشورمان نمونه‌ای از علی‌اکبرهای عصر حاضر هستند.

شهید محمد‌حسین حدادیان که اول اسفند‌ماه 1396 در فتنه دراویش گنابادی به شهادت رسید، از خانواده‌ای مذهبی و انقلابی بود. با فرهاد حدادیان پدر شهید در امامزاده علی‌اکبر(ع) چیذر ملاقات می‌کنیم. صحن این امامزاده دو ماهی می‌شود که میزبان مزار محمد‌حسین در کنار دهها شهید دیگر است.
خانه شهید حدادیان فاصله کمی با امامزاده علی‌اکبر چیذر دارد. آنجا دیدار گرم و صمیمی همکاران روزنامه جوان و خانواده شهید حدادیان صورت می‌گیرد. قصدمان دلجویی از پدر و مادری است که یکی از جوانان مؤمن و انقلابی، به تعبیر مقام معظم رهبری را در دامن‌شان پرورش داده‌اند.
تصویر «‌حضرت آقا‌» در حال بوسیدن پیراهن شهید روی دیوار خانه موضوع بخشی از گفت‌وگوی دکتر گنجی با پدر و مادر شهید می‌شود. «‌حضرت آقا‌» اصطلاحی است که پدر شهید می‌گوید محمد‌حسین رهبرش را به این نام خطاب می‌کرد. مادر شهید هم اگرچه از نحوه برخورد منفعلانه با فرقه تابنده گلایه‌‌هایی دارد، با افتخار از ولایتمداری و شهادت فرزندش صحبت می‌کند که شرح این گفت‌وگو به زودی در صفحه ایثار و مقاومت منتشر خواهد شد.
در پایان دیدار با خانواده شهید محمد‌حسین حدادیان، مدیر مسئول روزنامه جوان با تبريک روز جوان، لوح تقديري به پدر و مادر شهيد حداديان تقديم کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار