کد خبر: 903633
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۵
مدیر کمیته امداد میامی خبر داد
مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) میامی با بیان اینکه در سال 96 بیش از یک میلیارد تومان زکات در این شهرستان جمع‌آوری شد، گفت: میامی ازنظر عملکرد بین شهرستان‌های استان، مقام نخست را کسب کرد.

نخستین جلسه شورای زکات شهرستان میامی ظهر امروز با حضور اعضا در دفتر امام جمعه میامی برگزار شد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان میامی در این جلسه گفت: در سال گذشته بیش از یک میلیارد و 80 میلیون تومان زکات در این شهرستان جمع‌آوری شده که نسبت به مبلغ پیش‌بینی‌شده در بودجه کمیته که 870 میلیون تومان بوده 24 درصد افزایش داشته است.

محمدمهدی اصغری ادامه داد: اما ازنظر ریالی با 10 درصد کاهش مواجه بودیم که سرمازدگی، خشک‌سالی و دیگر مشکلات کشاورزان از دلایل آن است.

وی افزود: از این مبلغ جمع‌آوری شده، 790 میلیون تومان سهم فقرا بوده است که 301 میلیون تومان آن به‌صورت نقدی و کالا و مبلغ 490 میلیون هم به‌صورت مستقیم توسط مؤدیان زکات به فقرا پرداخت شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان میامی خاطرنشان کرد: 286 میلیون تومان از این مبلغ نیز سهم هفت پروژه شامل مسجد، حسینیه و دیگر پروژه‌ها است.

اصغری گفت: در سال گذشته بیش 40 میلیون تومان زکات فطریه بین مردم جمع‌آوری شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 50 درصد افزایش داشته و با توجه به تعاملی که با بهزیستی شهرستان انجام شده، این مبلغ بین نیازمندان شهرستان میامی تقسیم شده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار