کد خبر: 903362
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۱
سرپرست شهرداري تهران خبرداد

سرپرست شهرداري تهران گفت: فاز نخست خط 6 مترو به طول 10 كيلومتر و داراي چهار ايستگاه تا پايان شهريور‌ماه افتتاح خواهد شد.
حسيني ‌مكارم در حاشيه بازديد از خط 6 متروي تهران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خط 6 مترو يكي از خطوط استراتژيك شهر تهران با طول 39 كيلومتر است كه جنوب شهر را به شمال غرب متصل مي‌كند و در اقتصاد شهر بسيار تأثيرگذار است. وي افزود: فاز يك خط 6 مترو به طول 10 كيلومتر تا پايان شهريور‌ماه افتتاح مي‌شود و مابقي خط نيز تا پايان سال‌جاري افتتاح خواهد شد. سرپرست شهرداري تهران بيان داشت: با افتتاح خط 6 مترو يك ميليون نفر به ظرفيت مسافري مترو اضافه خواهد شد. وي با تأكيد بر اينكه خط 6 مترو از لحاظ ساخت بيش از 90 درصد پيشرفت فيزيكي داشته است، گفت: ‌با نصب تجهيزات و امكانات تا پايان شهريور فاز يك را به بهره‌برداري خواهيم رساند و يكي از مسائل اصلي ما تجهيزات مترو است.
حسيني ‌مكارم افزود: منابع مالي خط 6 مترو تا پايان سال تأمين شده است. سرپرست شهرداري تهران گفت: در فاز نخست خط 6 مترو چهار ايستگاه از دولت‌آباد تا امام حسين و همينطور داراي دو ايستگاه تبادلي با خط 2 و 4 است. وي بيان داشت: خط 7 مترو نيز يكي از خطوط مهم تهران است كه جنوب شرق را به شمالغرب وصل مي‌كند و تا آخر ارديبهشت بخشي از آن راه‌اندازي مي‌شود و كل ايستگاه‌هاي تعطيل شده خط 7 تا مرداد ماه افتتاح خواهد شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار