کد خبر: 902880
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۵
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفته: طبق پیش‌بینی‌های ما درآمد حاصل از محل طرح ترافیک در سال جاری بدون هیچ افزایشی نسبت به سال گذشته ۴۰۰ میلیارد تومان می‌باشد. این اظهارات در حالی مطرح می‌شود که با حذف سهمیه‌ها و افزایش قیمت طرح ترافیک برای خبرنگاران و معلولان و جانبازان، انتظار می‌رفت که درآمد بیشتری نصیب شهرداری تهران شود.
تیتر شهر: محسن پورسید آقایی، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: درآمد شهرداری تهران از محل طرح ترافیک در سال ۹۶، ۴۰۰ میلیارد تومان بوده است.

وی در پاسخ به این سئوال که این درآمد کجا هزینه شده است گفت: تمام درآمد حاصل از محل طرح ترافیک برای توسعه حمل و نقل عمومی هزینه می‌شود.

پورسید آقایی افزود: طبق پیش‌بینی‌های ما درآمد حاصل از محل طرح ترافیک در سال جاری بدون هیچ افزایشی نسبت به سال گذشته ۴۰۰ میلیارد تومان می‌باشد.

این اظهارات پورسیدآقایی در حالی مطرح می‌شود که با حذف سهمیه‌ها و افزایش قیمت طرح ترافیک برای خبرنگاران و معلولان و جانبازان، انتظار می‌رفت که درآمد بیشتری نصیب شهرداری تهران شود.

در سال‌های گذشته بیش از نیمی از طرح ترافیک با قیمت‌ها ناچیزی مانند ۱۰۰ هزار تومان و حتی رایگان در اختیار سهمیه بگیران قرار می‌گرفت، اما امسال حداقل پرداختی سهمیه بگیران با افزایش ۱۰ برابری به حدود یک میلیون تومان رسیده است.

مشخص نیست پورسید آقایی بر چه مبنایی عدد ۴۰۰ میلیارد را اعلام کرده، اما آنچه مسلم است، درآمد شهرداری بیش از این حرف هاست.

شاید شهرداری تهران قصد دارد درآمد حاصل را در بخشی غیر از توسعه حمل و نقل عمومی هزینه کند و به همین خاطر رقم را ۴۰۰ میلیارد اعلام کرده است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار