کد خبر: 902807
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۰
مردي كه با تهديد به انتشار عکس‌هاي خصوصي زني جوان در تلگرام از او اخاذي مي‌کرد، سرانجام به دام پليس افتاد.

به گزارش خبرنگار ما، چندي پيش زن جواني به اداره پليس رفت و از پسر جواني به اتهام اخاذي ميليوني شکايت کرد.
شاکي در توضيح ماجرا گفت: چند سال قبل به خاطر اختلاف خانوادگي از شوهرم جدا شدم و از آن روز به بعد تنها زندگي مي‌كردم. مدتي قبل از طريق يکي از دوستانم در گروه تلگرامي عضو شدم، هرچند وقت يک‌بار پيامي داخل گروه مي‌گذاشتم تا اينکه کامپيوتر خانه‌ام مشکل پيدا کرد و از اعضاي گروه براي برطرف کردن مشکل کامپيوترم درخواست کمک کردم و پسر جواني به نام «بهنام شهروز» خودش را مهندس کامپيوتر معرفي کرد. از آن روز به بعد ما دو نفر با هم ارتباط پيامکي داشتيم، کم‌کم آشنايي ما بيشتر شد تا اينکه شهروز به من ابراز علاقه کرد و پيشنهاد ازدواج داد. از آنجايي که مجرد بودم، پيشنهاد ازدواج او را قبول کردم و خوشحال شدم از اينکه با مهندسي ازدواج مي‌کنم و سروسامان مي‌گيرم.
مدتي از رابطه دوستانه ما مي‌گذشت و شهروز براي ازدواج امروز و فردا مي‌کرد. او که فهميده بود من زن پولداري هستم، هر روز به بهانه‌هاي مختلف از من پول مي‌گرفت تا اينکه تصميم گرفتم رابطه‌ام را با او قطع کنم که شهروز تهديد کرد اگر به او پول ندهم عکس‌ها و فيلم‌هاي خصوصي‌ام را در شبکه‌هاي اجتماعي منتشر مي‌کند. تهديد‌هاي او را جدي گرفتم و مبلغ زيادي به کارتش واريز کردم، اما او دست‌بردار نبود و هر چند روز يک بار مرا تهديد مي‌کرد تا جايي که به خاطر ترس از آبرويم، خودروي شخصي‌ام را فروختم و پولش را به شهروز دادم و از او خواستم عکس‌ها و فيلم‌هاي شخصي‌ام را به من برگرداند. هر چقدر التماس کردم، فايده‌اي نداشت و او باز هم قصد اخاذي داشت که تصميم گرفتم از شهروز به اتهام اخاذي شکايت کنم.
با طرح اين شکايت، پرونده به دستور قاضي دادسرا براي رسيدگي در اختيار تيمي از کارآگاهان اداره شانزدهم پليس آگاهي تهران قرار گرفت.
مأموران در بازرسي از خانه متهم عکس و فيلم‌هاي شخصي شاکي را کشف کردند و شهروز را براي بازجويي به دستور مقام قضايي بازداشت کردند.
متهم در بازجويي‌ها به اخاذي از زن جوان اعتراف کرد و گفت: مدتي قبل با شاکي در تلگرام آشنا شدم. ابتدا قصد اخاذي نداشتم، اما وقتي فهميدم او پولدار است به بهانه‌هاي مختلف از او پول گرفتم تا اينکه متوجه شدم قصد دارد ارتباطش را با من قطع کند. پس از آن با تهديد انتشار عکس‌هاي خصوصي‌اش از او اخاذي كردم، اما اصلاً قصد نداشتم عکس‌ها و فيلم‌هاي خصوصي‌اش را در فضاي مجازي منتشر کنم، فقط با تهديد از او اخاذي مي‌کردم و هيچ وقت فکر نمي‌کردم از من شکايت کند.
تحقيقات از متهم به دستور قاضي پرونده ادامه دارد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار