کد خبر: 902668
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۲
بهبودی در جلسه مجمع مشورتی توسعه جلفا مطرح کرد
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان‌شرقی گفت: برای اینکه در همه ابعاد اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی به توسعه دست یابیم، مشارکت مردم باید در همه شئون جامعه پررنگ باشد، نه فقط در زمان انتخابات!

 داوود بهبودی صبح امروز در نخستین جلسه مجمع مشورتی توسعه شهرستان جلفا، اظهار کرد: حکومت باید در تمام جنبه‌ها مشارکت‌جو باشد و برای شکل‌گیری مشارکت گفت‌وگو باید نهادینه شود تا از نتیجه گفت‌وگو و مشارکت توسعه حاصل آید.

وی افزود: باید مردم با مردم، مردم با دولت، مردم با روحانیت، مردم با اقشار ذی‌نفوذ و بالعکس بتوانند به راحتی گفت‌وگو کنند که اگر گفت‌وگو نکنیم سرمایه‌ها تحلیل می‌رود.

بهبودی در عین حال خاطرنشان ساخت: باید بستر گفت‌وگو را هم فراهم کنیم که نمونه این بسترسازی تشکیل مجامع مشورتی توسعه شهرستان‌ها است، البته استمرار و ادامه فعالیت چنین مجامعی سخت‌تر و مهم‌تر از تشکیل آن است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان‌شرقی در بخش دیگری از صحبت‌های خود تاکید کرد: باید به یک عزم و اجماع برسیم که توسعه می‌خواهیم و با یک میثاق‌نامه به دنبال این هدف حرکت کنیم و لوکوموتیو توسعه شهرستان را روی ریل صحیح آن قرار دهیم.

این اقتصاددان یادآور شد: نباید منتظر بمانیم افرادی خارج از جامعه ما بیایند و بخواهند ما را به سمت رفاه، برخورداری و توسعه برسانند که اگر خود افراد جامعه همت و اراده لازم را نداشته باشند و موانع توسعه را برطرف نکنند، جامعه هیچ‌گاه رنگ توسعه را به خود نخواهد دید.

بر اساس این گزارش، در ابتدای این نشست، جمعی از نخبگان و صاحب‌نظران فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی شهرستان جلفا به طرح دیدگاه‌های خود در رابطه با مسائل و معضلات توسعه این شهرستان پرداختند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر