کد خبر: 902312
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۶
رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز عنوان کرد
رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز در خصوص یکصد دستگاه آمبولانس دپو شده در جلفا گفت: پلیس راهنمایی و رانندگی با پلاک گذای شماره ارس مخالفت کرد و گفتند اجازه نمی‌دهیم به‌غیراز محدوده مشخص‌شده، خودرو با پلاک منطقه آزاد ارس تردد کند.

محمدحسین صومی  در رابطه با یکصد دستگاه آمبولانس دپو شده در جلفا اظهار داشت: متأسفانه این آمبولانس‌ها مدت دو سال است که خریداری‌شده و بنا بر این بود با شماره منطقه آزاد ارس پلاک‌گذاری و در استان توزیع شود.

وی افزود: اما پلیس راهنمایی و رانندگی با این موضوع مخالفت کرده و عنوان داشته اجازه نمی‌دهیم غیر از محدوده مشخص‌شده، خودرو با پلاک منطقه آزاد ارس در جاهای دیگر تردد کند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز اضافه کرد: با توجه به این موضوع، تنها 10 دستگاه به منطقه مرند و خداآفرین تحویل داده‌ شده و مابقی همچنان اجازه توزیع ندارند.

وی خاطرنشان کرد: پس از پیش آمدن این شرایط، تصمیم گرفته شد شماره پلاک ملی شود، اما تا به امروز با گذشت دو سال و تلاش‌های فراوان انجام شده این امر بی‌ثمر مانده و هر بار برای اتمام کار مراجعه می‌کنیم، نامه دیگری را طلب می‌‌کنند.

صومی بابیان اینکه متأسفانه در یک بروکراسی اداری گرفتار شده‌ایم، ادامه داد: با این‌ وجود همچنان نمایندگان علوم پزشکی تبریز در تهران درگیر حل مشکل شماره‌گذاری آمبولانس‌ها هستند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر