کد خبر: 902306
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۱
توسط سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز انجام گرفت ؛
با حذف برون سپاری و بهره مندی از ظرفیت های داخلی سازمان مدیریت پسماند تبریز و مدیریت بهینه از نیروهای داخل سازمانی ۶ میلیارد ریال در هزینه های سازمان صرفه جویی شد.

در راستای کاهش هزینه های کاشت و نگهداری درخت در توسعه  پروژه های جنگلکاری و فضای سبز، هر یک از کارکنان سازمان مدیریت پسماند با کاشت و نگهداری ۱۲۰ اصله درخت در زمینه کاهش هزینه ها مشارکت می نماید. 

مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند با بیان مطلب فوق افزود: با توجه به هزینه بالای عملیات کاشت و نگهداری درخت در پروژه جنگلکاری و توسعه فضای سبز مجتمع دفن فنی مهندسی پسماندهای شهری تبریز، تصمیم بر این شد تا مناقصه این پروژه را برگزار نشود و در مقابل با مشارکت خود کارکنان سازمان و همکاران علاقمند در مجموعه خدوم شهرداری تبریز قصد بر این داریم، کاشت و نگهداری درختان را بر عهده گیریم تا در این ارج معنوی سهیم شویم. 

وی با اشاره به اینکه ۶۰۰ ميليون تومان مناقصه نگهداري و كاشت جنگل كاري مركز دفن بود، افزود: نگهداری و کاشت درختان در مرکز دفن مهندسی پسماند توسط همكاران سازمان مدیریت پسماند انجام می گیرد. 

 مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز در پایان سخنانش با تشکر از اعضای هئیت مدیره سازمان مدیریت پسماند گفت: نگهداری و کاشت درختان در مرکز دفن مهندسی در راستاي بهره وري و كارايي بدون واگذاري به بخش خصوصي با اخذ مجوز اعضای هئیت مدیره سازمان صورت گرفته است. 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر