کد خبر: 902209
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۹
حسین کلانی

عضو کمیته فنی و توسعه فدراسیون فوتبال می‌گوید کی‌روش چند گزینه را برای سرمربیگری تیم ملی امید پیشنهاد کرده اما هنوز مشخص نیست سرمربی این تیم ایرانی است یا خارجی.

حسین کلانی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره انتخاب حمید استیلی به عنوان مدیر تیم ملی امید اظهار کرد: مدیر تیم نماینده اصلی فدراسیون است. کسی است که از طرف فراسیون تصمیم‌گیری می‌کند. او به صورت مستقیم با سرمربی تیم در ارتباط است و همه امور تیم ملی را مدیریت خواهد کرد.

این عضو کمیته فنی و توسعه فدراسیون فوتبال درباره دلایل انتخاب حمید استیلی گفت: کمیته فنی با حضور مهدی تاج و محمدرضا ساکت جلساتی را برگزار کرد و در نهایت به این نتیجه رسیدیم که آقای استیلی شایسته‌ترین فرد برای حضور در این سمت است.  

او درباره زمان انتخاب سرمربی تیم ملی امید نیز گفت: سرمربی ظرف یکی، دو هفته آینده انتخاب می‌شود. تعدادی مربی ایرانی و خارجی را زیر نظر داریم و درباره آن بحث و تبادل نظر می‌کنیم. حتی با کی‌روش و خیلی از مربیان تیم‌های ملی مشورت شده که در نهایت یکی از گزینه‌های‌مان را انتخاب خواهیم کرد.

کلانی در پاسخ به این سوال که گمانه‌زنی رسانه‌ها درباره اسامی مربیان مدنظر برای هدایت تیم ملی امید را خوانده است؟ خاطرنشان کرد: هنوز سرمربی مشخص نشده است. این اسامی در حد گمانه‌زنی است ولی من نام نکونام، فرکی و ... را شنیدم.

بازیکن پیشین تیم ملی ایران و پرسپولیس در واکنش به این که گفته می‌شود کی‌روش روی نام نکونام نظر مثبت دارد تاکید کرد: چند نفری هم مدنظر کی‌روش بوده اما هنوز هیچ گزینه‌ای نهایی نشده است. ما مربیان داخلی و خارجی را زیر نظر داریم.

او درباره از دست رفتن زمان و پایان لیگ برتر در هنگام انتخاب سرمربی تیم ملی و شناخت نداشتن مربی جدید از بازیکنان مستعد در این رده سنی گفت: کسی که به عنوان سرمربی انتخاب شود، نهایتا از کسانی است که در جریان وضعیت لیگ برتر هستند.

کلانی در واکنش به این که در این صورت مربی خارجی برای تیم ملی امید انتخاب نمی‌شود یادآور شد: اگر مربی خارجی هم انتخاب کنیم، اطلاعات لازم به او ارائه می‌شود. در نهایت در یکی، دو هفته آینده سرمربی تیم ملی معرفی می‌شود و با برگزاری تمرینات و اردوها بازیکنان مستعد به تیم ملی دعوت می‌شوند. تمام سعی فدراسیون فوتبال این است که بهترین سرمربی برای تیم ملی انتخاب شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار