کد خبر: 902123
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۵
نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی:
نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: کشورهای آمریکا، فرانسه و انگلستان متوجه شدند که همه کشورهای اروپایی سر و ته یک کرباس هستند و در دشمنی با نظام جمهوری اسلامی تفاوتی با یکدیگر ندارند.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان ،نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سناریوی آمریکا و متحدانش علیه سوریه اظهار کرد: اقدام آمریکا علیه سوریه یک صحنه‌سازی برای نجات تروریست‌های محاصره‌شده‌ای بود که آخرین نفس‌های خود را می‌کشیدند.

سید محمدجواد ابطحی با اشاره به سکوت مجامع بین‌المللی و بیهوده بودن نقش شورای امنیت سازمان ملل متحد افزود: شورای امنیت سازمان ملل متحد ابزار دست قدرت‌های تجاوزگر است و امروز این امر بیش از پیش برای عده‌ای در داخل کشورمان نیز روشن شده است.

وی گفت: عده‌ای از دولت‌مردان و برخی از روشنفکران داخلی، آمریکا را از کشورهای اروپایی جدا می‌دانستند اما پس از سناریوی اخیر کشورهای آمریکا، فرانسه و انگلستان متوجه شدند که همه کشورهای اروپایی سر و ته یک کرباس هستند و در دشمنی با نظام جمهوری اسلامی تفاوتی با یکدیگر ندارند.

وی خاطرنشان کرد: این اتفاق برای چندمین بار به دولت‌مردان ما نشان داد که امید بستن به اروپا برای اجرای برجام بدون حضور آمریکا بیهوده است؛ مسؤولان فکر نکنند که آمریکا بد است و اروپا خوب است و بر همین اساس، شرف، استقلال و عزت مردم ایران را از بین ببرند.

ابطحی با اشاره به عقب‌نشینی مواضع آمریکا در قبال حمله موشکی به سوریه اذعان داشت: آمریکا بلافاصله پس از این اقدام وحشت‌زده شد و پایان حملات خود را اعلام کرد اما دوره بزن و در روها تمام شده است و باید در قبال این حملات به مجامع جهانی پاسخگو باشند.

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار