کد خبر: 902114
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۱
شهردار اصفهان:
شهردار اصفهان گفت: طی تفاهمنامه بین شهردار منطقه ۵ و شهرداری آی سی در فرانسه زمینه برای بازدید ارامنه این شهر از جلفای اصفهان فراهم می آید و اقدام به تبادل گردشگر ارامنه می کنیم.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان، شهردار اصفهان در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار داشت: در دیداری که با شهردار «آی سی» در فرانسه داشتیم تفاهم‌نامه‌ای امضا و از نماینده ایران در یونسکو دعوت کردیم به ایران سفر کند تا گامی در راستای افزایش تعاملات برداریم.

قدرت‌الله نوروزی با اشاره به سفر خود به فرانسه و برگزاری هفته فرهنگی اصفهان در این شهر، بیان داشت: اولین بار بود که اصفهان به صورت ویژه در جهان مطرح شد و اتفاقات خوبی برای بررسی ظرفیت‌های اصفهان رقم خورد.

وی با اشاره به اینکه در این سفر طی جلسه ای که با هتلداران فرانسه داشتیم دعوت شد که این افراد به ایران و اصفهان سفر کنند و پیشنهادات خود را برای هتل سازی و ارتقای ظرفیت‌های گردشگری فراهم آوردند، ادامه داد: جلسه دیگری در یونسکو با حضور ۱۸۰ کشور برگزار شد و نماینده ایران در این جلسه حضور داشت که طی دو ساعت گفت‌وگو و مذاکره به نتایج خوبی دست پیدا کردیم.

وی ابراز داشت : تعدادی از اعضای اتاق بازرگانی اصفهان در این سفر ما را همراهی کردند که همراهی آنها و مشورت و تصمیم گیری دسته جمعی و انجام هر کاری بر اساس مصلحت و منفعت کشور باعث شد نتایج خوبی در این سفر حاصل شود.

نوروزی با بیان اینکه از مجموع ۳۸ برنامه اجرا شده در این سفر در ۱۸ برنامه شرکت داشتم، گفت: بر اساس نتایج به دست آمده در این سفر هفته پاریس در اصفهان برگزار می‌شود و زمینه توسعه گردشگری و تسهیل و رفت و آمد گردشگران بین شهرهای اصفهان و پاریس ایجاد می‌شود.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار