کد خبر: 901986
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۴
بازی های آسیایی جاکارتا

کمیته ملی المپیک در حالی که قرار است ثبت نام ماقبل نهایی کاروان را برای حضور در بازی های آسیایی انجام دهد که هنوز فهرست نهایی رشته های اعزامی را اعلام نکرده است.

به گزارش ایسنا، سرپرست کاروان ایران در بازی های آسیایی جاکارتا هفته آینده باید ثبت نام ماقبل نهایی کاروان ایران را انجام دهد اما این اتفاق در حالی رخ می‌ددهد که برخی فدراسیون ها هنوز تکلیف خود را برای حضور در بازی های آسیایی نمی‌دادند.

با وجود اینکه چهارماه بیشتر تا آغاز بازی های جاکارتا نمانده و تیمهای ملی باید مشغول آماده شدن برای حضور موفق در این رویداد باشند اما زمانی که با برخی از فدراسیون ها تماس گرفته می‌شود تا در جریان روند چگونگی آماده شدن خود برای بازی های آسیایی قرار بگیریم اعلام می کنند هنوز تکلیف خود را برای حضور در بازی های آسیایی نمی دانند و حتی اطلاع ندارند و اگر قرار است اعزام شوند چند سهمیه خواهند داشت.

 البته تکلیف رشته‌های مدال آور اتوماتیک وار مشخص است اما رشته هایی که شانس مدال ندارند و یا جدیدا به بازی های آسیایی اضافه شده‌اند هنوز در بلاتکلیفی به سر می برند.

از طرفی مسئولان کمیته ملی المپیک و حتی سرپرست کاروان ایران هنوز لیست رسمی از رشته های اعزامی به بازی های آسیایی را اعلام نکرده‌اند. زمانی هم که خبری در مورد انجام کارهای بازی های آسیایی منتشر می شود تنها به اینکه گزارشی از روند کار ارائه شده است، اکتفا می شود.

کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش بارها جلساتی را در ستاد عالی برگزار کرده اند اما این سوال پیش می آید آیا هنوز به اتفاق نظر نرسیده اند که کدام رشته ها به بازی های آسیایی اعزام می شوند؟

نکته جالب این است که در ماه های پایانی سال 96 بارها عنوان شد تکلیف رشته های اعزامی به بازی های آسیایی تا پایان سال  مشخص می شود اما یک هفته مانده به ثبت نام ماقبل نهایی، هنوز برخی رشته ها نمی دانند در کاروان اعزامی جایی دارند یا نه. این بلاتکلیفی به منزله از دست رفتن زمان برای برخی رشته ها است تا خود را برای حضور درجاکارتا آماده کنند.

جلسه سرپرستی کاروان هم 20 فروردین برگزار شد و این انتظار می‌رفت اطلاعاتی در خروجی این جلسه ارائه شود اما باز هم تنها عنوان شد که اعضا  گزارشهای خود را ارائه کردند

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار