کد خبر: 901903
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۹
رئیس کمیته امداد سرخه معرفی شد
مدیرکل کمیته امداد استان سمنان از همکاری بیش از ۱۱ هزار حامی و خیر با مراکز نیکوکاری استان سمنان خبر داد.

سید جواد رضوی، مدیرکل کمیته امداد استان سمنان در آیین معارفه رئیس کمیته امداد شهرستان سرخه با تأکید بر لزوم ورود مردم به کمک به نیازمندان افزود: مراکز نیکوکاری با همکاری معتمدین محل و متمکنین بستر کمک به نیازمندان را فراهم می‌کنند.

وی از همکاری ۳۰ مرکز نیکوکاری با کمیته امداد استان سمنان خبر داد و گفت: ۱۱ هزار حامی و خیر با مراکز نیکوکاری استان سمنان همکاری می‌کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان با اشاره به اینکه در سال گذشته هزار و ۲۵۶ فرصت شغلی برای مددجویان استان سمنان ایجادشده است افزود: ۱۴۷ درصد تعهد اشتغال این نهاد محقق شده است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مصطفی فاطمی بصیر امام‌جمعه سرخه نیز، در این آیین بابیان اینکه کمیته امداد امام خمینی (ره) از زمان شکل‌گیری انقلاب باهدف دستگیری از نیازمندان گام‌های وسیعی برداشته است افزود: حمایت و کمک به نیازمندان باید به یک حرکت اجتماعی در جامعه تبدیل شود.

وی بر ضرورت متمرکز سازی کمک‌های مردمی به نیازمندان تأکید کرد و گفت: مراکز نیکوکاری و سایر گروه‌ها کمک‌رسان مردمی با همدلی و هم سویی در دستگیری از نیازمندان گام بردارند و از جزیره‌ای عمل کردن پرهیز کنند.

سید جواد رضوی، مدیرکل کمیته امداد استان سمنان در حکمی تقی شجاعیان را به‌عنوان رئیس کمیته امداد شهرستان سرخه منصوب کرد . پیش ‌از این اسدالله عبدالهی در سمت رئیس کمیته امداد شهرستان سرخه بود که به مقام بازنشستگی نائل آمد. همچنینمرکز نیکوکاری جوادالائمه (ع) شهرستان سرخه هم‌زمان با آیین تودیع و معارفه رئیس کمیته امداد شهرستان سرخه به بهره‌برداری رسید.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر