کد خبر: 901718
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۵
استاندار اصفهان:
استاندار اصفهان گفت: تا زمانی که در اصفهان حضور دارم اجازه نخواهم داد با بی‌قانونی حتی یک قطره‌ آب از این استان خارج شود و به جد با این موضوع برخورد خواهم کرد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان، محسن مهرعلیزاده با حضور در جمع کشاورزان شهرستان فلاورجان اظهارکرد: مناسب دیدم در نخستین سفر خود به شهرستان فلاورجان در جمع کشاورزان این شهرستان و در مسجد حاضر شوم چراکه مهم‌ترین مسأله استان اصفهان آب و کشاورزی است.

وی افزود: از زمانی که توسط وزارت کشور به عنوان استاندار اصفهان انتخاب شدم همان‌طور که در برنامه محول از سوی دولت، مهم‌ترین موضوع استان اصفهان آب بوده است، سعی کردم برنامه‌ریزی متفاوتی انجام شود تا این موضوع حل شده و در استان اصفهان مشکلی از لحاظ آبی نداشته باشیم.

استاندار اصفهان مسأله آب را مسأله اصلی زندگی مردم دانست و گفت: تا زمانی که در اصفهان حضور دارم اجازه نخواهم داد با بی‌قانونی حتی یک قطره‌ آب از این استان خارج شود و به جد با این موضوع برخورد خواهم کرد.

وی خاطرنشان کرد: بخش عمده‌ای از جمعیت استان اصفهان مشغول به شغل پراهمیت کشاورزی هستند و قطعاً به آب احتیاج دارند چراکه زندگی آنان وابسته به این مایه حیاتی و ضروری است که باید در این زمینه فعالیت‌ها و اقدامات مهمی انجام شود.

مهرعلیزاده ادامه داد: موضوع مهم آب فقط مختص بخش کشاورزی نبوده و صنعت را نیز در بر می‌گیرد که در این بخش هم با توجه به صنعتی بودن استان اصفهان وظیفه خود می‌دانیم در جهت رفع مشکلات این بخش هم گام‌های مؤثری برداریم.

وی اذعان داشت: در سال جدید با وجود ذخیره کم آب در پشت سد نگران آب شرب مردم هم هستیم اما به توفیق الهی و با تدبیر حل خواهد شد و طی جلسات مختلف استانی و کشوری پیش‌بینی‌های لازم انجام شده که مشکلی برای استان اصفهان ایجاد نشود.

استاندار اصفهان با بیان این که  نباید بین مردم و مدیران فاصله‌ای وجود داشته باشد، تصریح کرد: از زمان حضور در استانداری اصفهان 70 درصد وقت خود را برای حل مشکل آب گذاشته‌ام چراکه می‌دانم این مسأله در حال حاضر نه تنها مسأله استانی بلکه مسأله مهم کشوری و در سطح ملی است.

وی در پایان یادآور شد: این چهره‌های زحمت‌کش کشاورزانی که امروز در این جلسه مشاهده کردم، انگیزه زیادی برای ایجاد شد تا با تمام توان در رفع مطالبات مردم گام برداشته و از هیچ کوششی در جهت رفع مشکلات دریغ نکنم.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر