کد خبر: 901602
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۸
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی:
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی به نقش رسانه ها در تحقق مطالبات رهبری به ویژه شعار سال اشاره کرد و گفت: اصحاب رسانه مطالبات رهبری را به صورت های مختلف بیان کرده و در خصوص کوتاهی مسؤولان موضع گیری و مطالبه گری کنند.

حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی بر اهمیت مساله رسانه و اطلاع رسانی تأکید کرد و افزود: رسانه یکی از اساسی ترین ابزارهایی است که  فضای عمومی جامعه را اداره می کند و در شکل گیری فرهنگ نقش موثری دارد.
وی  کار رسانه ای را حساس خواند و گفت: کار رسانه ای اگر در مسیر صحیح و درست باشد تاثیر مثبت خواهد داشت و ذخیره آخرت می شود اما اگر دقت نشده و موازین شرعی و دینی رعایت نشود امنیت و ارامش جامعه را برهم زده و خسارت اخروی را به دنبال خواهد داشت.

امام جمعه ارومیه به نقش رسانه ها در تحقق مطالبات رهبری به ویژه شعار سال اشاره و خاطرنشان کرد: اصحاب رسانه مطالبات رهبری را در طول سال به صورت های مختلف بیان کرده و در خصوص کوتاهی های مسوولان نهادها موضع گیری کرده و مطالبه گری کنند.

وی اذعان داشت: در مواردی به خاطر سستی رسانه ها، بیانات و مطالبات مقام معظم رهبری چند روزی از سوی مسؤولان نقل مجالس می شود اما بعد از مدتی فراموش شده و زمین می ماند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با بیان اینکه رسانه ها می توانند در نشر معروفات و جلوگیری از منکرات موثر واقع شوند، افزود: معروفات را در رسانه ها تبلیغ کنید و  گسترش دهید، چرا که مردم عادی از رسانه ها تاثیر می پذیرند.

وی اذعان داشت: همانطور که در قرآن به آن اشاره شده است امروز در جامعه مطالب باطل را در قالب زیبا بیان کرده و آن را درست جلوه می دهند که مردم نیز آن را باور می کنند؛ برای مثال سگ را که عین نجس است به عنوان نماد تمدن و شخصیت مطرح کرده اند تا جایی که مسلمانان آن را در منزل خود نگهداری می کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار