کد خبر: 901583
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۵

خبرگزاری فارس: باقری: به آ‌قای گلی فکر نمی‌کنم/هر سه بازی برای خونه به خونه حکم فینال را دارد

مهاجم تیم فوتبال خونه به خونه گفت: لیگ یک واقعا لیگ سخت و فشرده‌ای است، خیلی از اتفاقات در لیگ یک افتاده است که نمی‌خواهم در حال حاضر راجع به این موضوع صحبت کنم.

 

روح‌الله باقری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درخصوص شرایط تیم فوتبال خونه به خونه و رقابت برای صعود به لیگ برتر اظهار داشت: هنوز هیچ چیز مشخص نیست،‌تیم خونه به خونه نسبت به تمام تیم‌های مدعی بازی‌های نسبتا آسانی دارند،‌تیم فجر، نساجی و نفت مسجد سلیمان بازی‌های رو در رو دارند که شاید این اتفاق باعث شود تا شرایط برای ما فراهم شود و بتوانیم امتیازهای کاملی را از این سه بازی باقیمانده کسب کنیم. هر سه بازی برای خونه به خونه حکم فینال را دارد، ما باید با تمرکز بازی کنیم تا بتوانیم به صعود به لیگ برتر امیدوار باشیم.

وی در ادامه درخصوص کیفیت لیگ یک تا به امروز نیز گفت: لیگ یک واقعا سخت و فشرده‌ است، خیلی از اتفاقات در لیگ یک افتاده است که نمی‌خواهم در حال حاضر راجع به این موضع صحبت کنم ولی واقعا لیگ طاقت‌فرسایی است. امیدوارم مسئولان نظارت بیشتری نسبت به لیگ یک تا پایان فصل داشته باشند تا این حساسیت‌ها باعث نشود تا اتفاق‌های خاصی بیفتد.

روح‌الله باقری درباره اینکه می توانستند خیلی راحت‌تر به صعود به لیگ برتر امیدوار باشند، اظهار داشت: بعد از بازی با استقلال خوزستان در جام حذفی خیلی کم ریکاوری کردیم چرا که پرواز طولانی داشتیم وباید به تهران می‌آمدیم و از تهران با اتوبوس به بابل سفر می‌کردیم باعث شد تا ریکاوری کمی داشته باشیم  همین عامل باعث شد تا بازی با آلومینیوم و گل‌گهر را به راحتی از دست بدهیم و اگر از این دو بازی با پیروزی خارج می‌شدیم مطمئنا شریطمان در جدول بهتر بود و خیلی راحت‌تر به صعود به لیگ برتر فکر می‌کردیم.

وی در ادامه درباره فینال جام حذفی نیز گفت: ما در حال حاضر تمرکزمان صعود به لیگ برتر است،‌درست است که شگفتی‌ساز بودیم و توانستیم به فینال جام حذفی راه پیدا کنیم اما این واقعیتی است که اگر به لیگ برتر صعود نکنیم قهرمانی در جام حذفی زیاد به چشم نمی‌خورد،چراکه مطمئنا با توجه به شرایط و امکانات سهمیه آسیایی را به تیم دیگری خواهند داد. اما تمام توان را می‌گذاریم تا به لیگ برتر صعود کنیم.

باقری در پایان درخصوص اینکه آیا به آقای گلی فکر می‌کنی یا خیر گفت:باید بعد از باختی که مقابل ملوان بدست‌آوردیم خوب ریکاوری کنیم این سه بازی را به خوبی پشت سر بگذاریم، به آ‌قای گلی فکر نمی‌کنم چرا که تمام توانم را برای تیم خونه به خونه می‌گذارم.هر کاری که از دستم بربیاید انجام می‌دهم. امیدوارم با حمایت هواداران و تلاش بازیکنان جشن صعود را در بابل بگیریم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار