کد خبر: 901349
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۰
عضو شورای فنی تیم های ملی کشتی آزاد معتقد است یکی از عوامل اصلی بازگشت خادم به فدراسیون، اتحاد اهالی این رشته و اصرار و پافشاری آنها بود.

ابراهیم جوادی در گفتگو با خبرنگار مهر با اظهار خرسندی از پایان داستان پر فراز و نشیب استعفای خادم گفت: خوشبختانه اهالی کشتی توانستند بعد از حدود یک ماه به نتیجه ای که می خواستند برسند و رسول خادم را از استعفا و رفتن منصرف کنند.

وی افزود: یکی از عوامل اصلی این اتفاق خوب، اتحاد و همدلی اهالی کشتی از جمله روسای هیات ها و همچنین اعضای مجمع بود که از همان روزهای ابتدایی استعفای خادم با این مساله مخالفت کردند و با جدیت پیگیر بازگرداندن او بودند. البته در این راه مسایل و مشکلات فراوانی نیز وجود داشت که یک به یک برطرف و به بازگشت خادم منتهی شد.

دارنده چهار مدال طلای قهرمانی کشتی جهان ادامه داد: ما بعد از اینکه نشست مجمع به پایان رسید بلافاصله برای دیدار با خادم و صحبت با او راهی منزلش شدیم که البته وی حضور نداشت و به زورخانه آتش نشانی رفته بود. سپس به همراه برخی از اعضای مجمع و پیشکسوتان به زورخانه رفتیم و وی را غافلگیر کردیم!

دارنده مدال برنز المپیک خاطر نشان کرد: خام به هیچ عنوان انتظار دیدن ما را در زورخانه نداشت و وقتی اصرار و پافشاری بزرگان و اهالی کشتی را دید در نهایت قبول کرد به فدراسیون بازگردد و دوباره سکان دار این رشته مدال آور باشد.

جوادی با اشاره به اینکه مشکلات کشتی همچنان پابرجاست و باید همچنان با اتحاد و همدلی پیش رفت، گفت: از تمامی اهالی کشتی، چه منتقد و چه موافق تقاضا می کنم بدون هیچ برخورد شخصی و سلیقه ای، تنها به فکر اعتلای کشتی باشند. مطمئنا ادامه روند اتحاد گوش شکسته ها می تواند بسیاری از مشکلات را از سر راه بردارد و مسیر رسیدن به موفقیت را هموارتر سازد.

به گزارش خبرنگار مهر، دومین مجمع فدراسیون کشتی روز گذشته با ریاست محمدرضا داورزنی و با حضور تمامی اعضای مجمع برگزار شد که اعضای مجمع بلافاصله بعد از این نشست، سرزده به زورخانه نامجو رفتند و در نهایت ضمن دیدار با رسول خادم وی را مجاب به بازگشت به فدراسیون کشتی کردند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار