کد خبر: 901336
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۳
منصور برزگر

عضو مستعفی شورای فنی کشتی آزاد با بیان اینکه دیگر دوست ندارد در کشتی باشد گفت:دیگر حال و حوصله فعالیت در کشتی را ندارم چرا که بحث‌ها و حواشی زیاد شده و کار کردن سخت شده است.

منصور برزگر در گفتگو با ایسنا، درباره بازگشت رسول خادم به فدراسیون کشتی اظهار کرد: خادم مهره موثر و خوبی است.ان شاءالله که بتواند کار را جمع و جور کند و موفق شود. نمی‌دانم چه صحبت‌هایی میانشان مطرح شده اما هر چه که هست باید بازگشت او را به فال نیک گرفت.

عضو مستعفی شورای فنی کشتی آزاد در پاسخ به این سوال که آیا با توجه به بازگشت خادم، استعفای خود از حضور در شورای فنی را پس می‌گیرد یا خیر گفت: من خیلی وقت بود استعفاء داده بودم اما آقا رسول نمی‌گذاشت بروم. حقیقت این است که دیگر حال و حوصله حضور در کشتی را ندارم و از این حرف و حدیث‌ها خسته شده‌ام.

وی افزود: باید با خادم صحبت کنم و ببینم چه اتفاقی می‌افتد اما سن و سالی از من گذشته و دیگر کشش این بحث‌ها و حواشی را ندارم. من همیشه باید به کشتی کمک کنم و این را وظیفه خودم می دانم اما حواشی و مشکلات زیاد شده و کار کردن سخت شده است.

برزگر در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم هر اتفاقی که می‌افتد به نفع کشتی باشد و آبروی کشتی حفظ شود و باز هم کشتی ایران بتواند از عنوان‌ها و افتخارات سال‌های گذشته دفاع کند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار