کد خبر: 901309
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۱
مدیرکل کمیته امداد استان سمنان خبر داد:
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان سمنان گفت: مردم استان سمنان در سال ۹۶ چهار میلیارد و ۲۵۳ میلیون تومان صدقه پرداخت کردند که نسبت به مدت مشابه سال ۹۵ رشد ۸.۱ درصدی داشته است .

سید جواد رضوی با اشاره به اینکه ۲۲ هزار و ۷۵۶ نفر از جمعیت استان سمنان تحت حمایت کمیته امداد استان سمنان از خدمات حمایتی این نهاد بهره‌مند می‌شوند افزود: صدقه‌های جمع‌آوری‌شده در سرفصل‌های تأمین جهیزیه، هزینه‌های تحصیلی دانش آموزان و دانشجویان، مسکن، درمان و پرداخت تسهیلات به افراد تحت حمایت کمیته امداد و نیازمندان هزینه می‌شود .

وی بابیان اینکه مردم استان سمنان در سال ۹۵ سه میلیارد و ۹۳۵ میلیون تومان صدقه پرداخت کردند افزود: با مشارکت چهار میلیارد و ۲۵۳ میلیون تومان صدقه در سال ۹۶ ، میزان جمع‌آوری صدقه رشد ۸.۱ درصدی داشته است .

مدبر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان سمنان با اشاره به اینکه پنج هزار و ۳۲۷ صندوق بزرگ در معابر استان سمنان وجود دارد بیان کرد: یک میلیارد و ۲۳۸ میلیون تومان از طریق این صندوق‌ها در سال ۹۶ جمع‌آوری‌شده است .

رضوی با بیان اینکه هزار و ۶۸۵ صندوق متوسط در اماکن و اداره‌ها برای پرداخت صدقه وجود دارد و ۸۸ هزار نفر از مردم استان سمنان از مشترکان خانگی صدقات کمیته امداد هستند بیان کرد: ۱۱۳ میلیون تومان از طریق صندوق‌های متوسط و دو میلیارد و ۷۵۱ میلیون تومان از طریق مشترکان خانگی جمع‌آوری‌شده است .

وی با تأکید بر پرداخت صدقه با روش‌های نوین که علاوه برافزایش سرعت، راهی مطمئن است افزود: مردم استان سمنان تنها ۱۹ میلیون ۴۰۰ هزار تومان از طریق روش‌های نوین صدقه پرداخت کردند، همچنین کمک‌های موردی مردم استان سمنان به نیازمندان در مدت ۱۲ ماهه سال گذشته به یک میلیارد و ۵۰۶ میلیون تومان رسید .

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان سمنانشهرستان شاهرود را در پرداخت صدقه پیشتاز برشمرد و گفت: این شهرستان با پرداخت یک میلیارد و ۸۷ میلیون تومان پیشتاز شد و شهرستان سمنان و مهدی‌شهر در رتبه‌های بعدی مشارکت قرار گرفتند

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر