کد خبر: 901178
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۱

بازداشت دزد خوراکي در هایپرمارکت دستگیر شد

سرهنگ "پرویز حسینی فر"، رئیس کلانتری 140 باغ فیض گفت: با شکایت های ارایه شده از سوی مسئولان فروشگاهی در محدوده غرب تهران مبنی بر سرقت از هایپرمارکت این فروشگاه، ماموران برای بررسی وارد عمل شدند.

با بررسی دوربین های مداربسته فروشگاه چهره یک سارق که در زمان های مختلف در فروشگاه حاضر و اقدام به سرقت خوراکی های آن می کرد، شناسایی شده و اقدامات برای دستگیری وی آغاز شد. پس از چند روز حضور ماموران تجسس این کلانتری در فروشگاه مذکور و ردیابی افراد مظنون، در نهایت روز گذشته این سارق هنگام سرقت مجدد خوراکی مشاهده و در همان زمان دستگیر شد. متهم که "ش" نام داشت به همراه خوراکی های مسروقه به کلانتری منتقل شد و تحت بازجویی های انجام شده به جرم خود مبنی بر ده ها فقره سرقت از این فروشگاه اعتراف کرد. در این گزارش آمده است، متهم پس از تکمیل پرونده در کلانتری، با شکایت مسئولان فروشگاه راهی دادسرا شد.

**

دستگیری موبایل قاپ تهرانسر، با 3 تلفن همراه مسروقه

رئیس کلانتری 150 تهرانسر، با اشاره به دستگیری یک سارق تلفن همراه در خیابان گلها، گفت: از این متهم در هنگام دستگیری سه دستگاه تلفن همراه مسروقه کشف شد.

سرهنگ "حسین فاضلی"، در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، به تشریح این خبر پرداخت و گفت: با شکایت های ارایه شده از سوی شهروندان ساکن محدوده تهرانسر در خصوص سرقت تلفن همراه آنها، تیمی از ماموران این کلانتری برای دستگیری سارق یا سارقان وارد عمل شدند.

این مقام انتظامی عنوان داشت: در بررسی های انجام شده مشخص شد که یک سارق، ضمن پرسه زنی در محدوده های اطراف بانک ها و در پیاده روها، پس از شناسایی سوژه های خود اقدام به سرقت تلفن همراه شهروندان می کند.

وی افزود: در بررسی های انجام شده و اطلاعاتی که شاکیان در اختیار ماموران قرار داده بودند، چهره و مشخصات ظاهری متهم به دست آمد و در میان ماموران گشت های انتظامی مستقر در محدوده توزیع شد.

رئیس کلانتری 150 عنوان داشت: این اقدامات ادامه داشت تا این که روز گذشته یکی از ماموران، متهم مذکور را در حال پرسه زنی مقابل یکی از بانک های این محدوده مشاهده کرده و برای دستگیری وی اقدام کرد.

سرهنگ فاضلی تصریح کرد: متهم ، پس از یک تعقیب و گریز کوتاه بازداشت و به کلانتری منتقل شد که در بازجویی ها به جرم خود مبنی بر سرقت از شهروندان اعتراف و در بازرسی بدنی از وی نیز سه دستگاه تلفن همراه مسروقه کشف شد.

به این ترتیب، متهم برای سیر تحقیقات تکمیلی به پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شده و مالکان گوشی های تلفن همراه پس از شناسایی برای بازپس گیری اموال خود به کلانتری دعوت شدند.

**

ظن ماموران، سارق مغازه های عارف را گرفتار کرد

رئیس کلانتری کلانتری ۱۱۴ غیاثی، با اشاره به دستگیری یک سارق مغازه در خیابان عارف، گفت: این متهم در حال پرسه زنی در محل جرم بود که ماموران به وی مظنون شده و دستگیرش کردند.

سرهنگ "لشینی"، گفت: چندی پیش تعدادی از کسبه خیابان عارف، واقع در محدوده میدان خراسان، ضمن مراجعه به این کلانتری شکایتی مبنی بر سرقت از مغازه هایشان ارایه کردند که این مساله باعث شد تیمی از ماموران برای بررسی موضوع وارد عمل شوند.

این مقام انتظامی عنوان داشت: با بررسی های صورت گرفته مشخص شد که یک سارق با استفاده از تاریکی شب و عدم نصب تجهیزات ایمنی مغازه های این محدوده اقدام به سرقت از آنها می کند.

وی افزود: تحقیقات انجام شده از سوی ماموران به شناسایی چهره متهم انجامید و در نهایت تصویر متهم در اختیار ماموران قرار گرفت تا در صورت مشاهده وی را دستگیر کنند و از سوی آموزش های لازم برای پیشگیری از سرقت به مالکان مغازه ها ارایه شد.

رئیس کلانتری 114 عنوان داشت: این اقدامات ادامه داشت تا این که روز گذشته ماموران گشت انتظامی این کلانتری در حال گشتزنی در محدوده خیابان گیلکی جنوبی، سارق مذکور را مشاهده کرده و از آنجا که تردد وی در محدوده های جرم خیز زیاد بود، به وی مظنون و او را تعقیب کردند.

سرهنگ لشینی، تصریح کرد: این تعقیب و گریز دقایقی چند طول نکشید و در نهایت متهم مذکور که قیافه ای غلط انداز نیز داشت، از سوی ماموران دستگیر و به کلانتری منتقل شد که در نتیجه بازجویی های انجام شده به جرم خود مبنی بر سرقت اعتراف و همچنین در بازرسی از وسایل همراه وی، چند دست البسه، چند عدد روبالشی و حوله، اسپری های خوش بو کننده، عینک آفتابی، قابلمه و لامپ کم مصرف کشف شد.

این گزارش حاکی است، متهم در ادامه بازجویی ها به سرقت های خرد از مغازه های مختلف این محدوده اقرار کرد و عنوان داشت که اموال مسروقه را در میدان شوش به عنوان پول مواد مخدر به خرده فروشان و توزیع کنندگان مواد مخدر می فروشد و به جای آن مواد مخدر تهیه می کند.

به این ترتیب، پرونده متهم تکمیل و برای تحقیقات بیشتر به دادسرای شهید محلاتی منتقل شد.

**

دستگیری سارقان ساختمان های نیمه کار در فشم

رئیس کلانتری 162 فشم، با اعلام خبر دستگیری دو سارق که از ساختمان های در حال ساخت این محدوده سرقت می کردند، گفت: از مخفیگاه این متهمان تعدادی تجهیزات صنعتی و اموال مسروقه کشف شد.

سرگرد "نانکلی"، گفت: روز گذشته یکی از شهروندان ساکن محدوده فشم، ضمن مراجعه به کلانتری اظهار داشت که مدتی است که ساختمان در حال ساخت خود را رها کرده و به مسافرت رفته است اما زمانی که بازگشته متوجه شده دو سارق در حال سرقت از ساختمان وی هستند که بلافاصله به پلیس مراجعه کرده است.

این مقام انتظامی عنوان داشت: با توجه به این که احتمال داشت هنوز سارقان در محل حضور داشته باشند، ماموران با هماهنگی های انجام شده به محل اعزام شدند که دو سارق را در حال سرقت از ساختمان مذکور مشاهده و برای دستگیری آنها اقدام کردند.

وی افزود: سارقان که متوجه حضور ماموران شده بودند سعی کردند با استفاده از موقعیت های موجود از محل فرار کنند اما سرعت عمل ماموران این امکان را به آنها نداد و هر دو در همان محل دستگیر شدند.

رئیس کلانتری 162 ، بیان داشت: متهمان به کلانتری منتقل و تحت بازجویی های انجام شده به جرم خود مبنی بر سرقت از ساختمان های در حال ساخت این محدوده اعتراف کردند و پس از تکمیل پرونده برای تحقیقات بیشتر به پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شدند.

سرگرد نانکلی، تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان نیز تعدادی تجهیزات صنعتی از جمله میکسر دستی، آهن آلات و سبد بالابر ساختمانی کشف که ضمیمه پرونده شد.

**

سارقان منزل در دربند دستگیر شدند

رئیس کلانتری 122 دربند، با اشاره به دستگیری دو سارق منزل در این محدوده، گفت: این سارقان با تخریب در های ورودی ساختمان ها، اقدام به سرقت می کردند که با تلاش ماموران دستگیر شدند.

سرهنگ "محمد باقر قدم زاده" ، به تشریح این خبر پرداخت و گفت: شب گذشته ماموران گشت انتظامی این کلانتری در حال گشت‌زنی در خیابان دربند، و اطراف آن بودند که از طریق اپراتور مرکز فوریت های پلیسی 110 خبری مبنی بر حضور دو سارق در یک خانه گزارش و بلافاصله برای بررسی موضوع به محل اعلام شده اعزام شدند.

وی ادامه داد: با رسیدن ماموران به محل، دو سارق که در حال تخریب قفل در ورود یک خانه بودند، پا به فرار گذاشته و تجهیزات خود را رها کردند، که این اقدام به تعقیب آنها منجر شده و هر دو نفر پس از دقایقی تعقیب و گریز بازداشت شدند.

این مقام انتظامی بیان داشت: در بررسی های اولیه، هر دو متهم به جرم خود مبنی بر سرقت از منزل مذکور اعتراف کردند.

سرهنگ قدم زاده، تصریح کرد: به این ترتیب، متهمان پس از اعتراف به جرم خود برای تحقیقات بیشتر به کلانتری منتقل شده و در بازرسی از وسایل آنها تعدادی تجهیزات تخریب در منازل از جمله دیلم، اره آهن بر و پیچ گوشتی، کشف شد.

رئیس کلانتری 122 اظهار داشت: متهمان در کلانتری نیز تحت بازجویی قرار گرفتند که در نتیجه به سه فقره سرقت دیگر به همین روش اعتراف کردند و پس از تکمیل پرونده به پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شدند.

**

دستگیری سارق تجهیزات ساختمانی شهرک احمدیه

رئیس کلانتری 176 حسن آباد از دستگيري سارق وسایل و تجهیزات ساختمانی شهرک احمدیه هنگام سرقت خبر داد.

سرهنگ "سید جلال حسینی" گفت: با توجه شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر سرقت وسایل و تجهیزات ساختمانی از ساختمان های نیمه کاره، موضوع به صورت ويژه در دستور كار ماموران کلانتری قرار گرفت. تا اینکه در 18 فروردین ماه سال جاری یکی از شهروندان به کلانتری تماس و اعلام داشت که تعدادی از تجهیزات ساختمانی اش در شهرک احمدیه، خیابان گلستان به سرقت رفته است. متعاقب این امر تعداد گشت های انتظامی در سطح حوزه به ویژه در محدوده ساختمان نیمه کاره افزایش داده شد.

وی تصریح کرد: تحقیقات در این خصوص ادامه داشت تا اینکه شب گذشته ماموران انتظامی هنگام گشت زنی در همان خیابان متوجه سر و صدایی از ساختمان نیمه کاره شدند که برای بررسی موضوع در محل حاضر و مشاهده کردند که شخصی در حال سرقت اموال و تجهیزات ساختمانی است.

وی بیان داشت: ماموران بلافاصله طرح دستگیری سارق را اجرا و موفق شدند متهم را در یک عملیات ضربتی دستگیر کنند.

سرهنگ حسینی در پایان خاطر نشان کرد: سارق در بازجویی اولیه به سرقت تجهیزات ساختمانی اعتراف کرد و برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.

**

شناسایی سارق منزل در متروی پایتخت

فرمانده یگان انتظامی مترو، روز گذشته از دستگیری دو سارق منزل، در ایستگاه امام خمینی متروی پایتخت خبر داد.

سرهنگ "علی راقی" گفت: در پی تدابیر فرمانده انتظامی تهران بزرگ مبنی بر شناسایی و دستگیری سارقان، گشت های محسوس و نا محسوس در کلیه ایستگاه های متروی پایتخت افزایش که این مراقبت ها در نهایت منجر شد که ماموران هنگام گشت زنی در سکوی ایستگاه مترو امام خمینی متوجه رفتار مشکو ک دو تن از مسافران شوند که سعی می کردند وسایل همراهشان را از دید ماموران مخفی کنند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه ماموران برای بررسی بیشتر، متهمان را تحت بازجویی قرار دادند، توضیح داد: هر دو سارق که سعی می کردند برای رهایی از قانون به ضد و نقیض گویی پناه ببرند ظن ماموران به سارق بودن آن به یقین نزدیک و با بازرسی از وسایل همراهشان تعدادی لوازم منزل کشف شد.

سرهنگ راقی افزود: با کشف تعدادی وسایل منزل از قبیل: دستگاه ضبط صوت و گوشی همراه و ... متهمان لب به اعتراف گشودند و به سرقت از منازل اعتراف کردند.

فرمانده یگان انتظامی مترو در پایان خاطر نشان کرد: متهمان برای تحقیقات تکمیلی تحویل کلانتری مربوط شدند

**

دستگیری توزیع کننده مواد مخدر در شرق پایتخت

رئیس کلانتری 132 نبرد از دستگیری عامل توزیع مواد مخدر در شرق پایتخت خبر داد.

سرهنگ "تیموری" اظهار داشت: در پی دریافت اخباری مبنی بر اینکه فردی در شرق پایتخت اقدام به توزیع مواد مخدر از نوع روانگردان می کند. ماموران این کلانتری شناسایی و دستگیری متهم را به طور ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: در پایش اطلاعاتی مشخص شد که خبر صحت دارد و فردی به طور مستمر در سطح حوزه اقدام به فروش حشیش می کند

این مقام انتظامی با اشاره به افزایش گشت های انتظامی هدفمند بیان داشت: ماموران انتظامی شب گذشته هنگام گشت زنی در سطح حوزه، متوجه رفتار مشکوک راننده یک دستگاه خودروی سواری می شوند و مدتی وی را تحت مراقبت قرار داده تا اینکه ظن ماموران به یقین نزدیک و برای بررسی بیشتر به خودرو نزدیک می شوند.

رئیس کلانتری 132 نبرد، افزود: ماموران انتظامی پس از دقایقی تعقیب و گریز، موفق شدند در یک عملیات ضربتی خودرو را متوقف و متهم را دستگیر کنند.

وی با بیان اینکه در بازرسی صورت گرفته مقدار 238 گرم حشیش که متهم به طور بسته بندی شده و آماده برای فروش، مهیا کرده بود، کشف شد؛ خاطر نشان کرد: متهم در ابتدا برای انجام تحقیقات مقدماتی به کلانتری منتقل و سپس برای انجام مراحل قانونی، در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت.

وی در پایان با اشاره به تکمیل پرونده در این خصوص گفت: متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.

**

تعقیب و گریز نفس گیر، برای دستگیری سارقان خودرو

رئیس کلانتری 144 جوادیه تهرانپارس، با اشاره به خبر دستگیری دو سارق خودرو در محدوده احسان، گفت: این متهمان پس از یک تعقیب و گریزی نفس گیر، متوقف و دستگیر شدند.

سرهنگ "منصور حشمتیان" گفت: با شکایت یکی از شهروندان ساکن محدوده احسان، در خصوص سرقت خودروی سواری اش، تیمی از ماموران گشت انتظامی این کلانتری برای بررسی موضوع و دستگیری سارق یا سارقان وارد عمل شدند.

وی افزود: در بررسی های انجام شده مشخصات خودروی مسروقه به دست آمد و در اختیار واحدهای گشت انتظامی قرار گرفت تا این که ماموران یکی از گشت های انتظامی مستقر در محدوده مذکور، این خودرو را با دو سرنشین مشاهده کرد.

این مقام انتظامی عنوان داشت: به راننده دستور توقف داده شد، اما وی علیرغم شنیدن دستور پلیس، بر سرعت خود افزوده و سعی کرد با انجام حرکات مارپیچ و خطرناک از میان خودروهای سواری دیگر راه خود را باز کرده و فرار کند.

کلانتر 144، بیان داشت: این اقدام به تعقیب متهمان انجامید و پس از تعقیب و گریزی نفس گیر در خیابان ها و بزرگراه های این محدوده در نهایت در یک محله خلوت ماموران با شلیک به لاستیک خودرو، آن را متوقف و سرنشینان خودرو را که سعی داشتند با پای پیاده فرار کنند، دستگیر کردند.

سرهنگ حشمتیان، تصریح کرد: متهمان به همراه خودروی مسروقه به کلانتری منتقل شدند و تحت بازجویی های به عمل آمده به جرم خود مبنی بر سرقت خودرو اعتراف و متعاقبا با شکایت مالباخته که در کلانتری حاضر شده بود، به پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شدند.

وی در پایان ضمن توصیه به شهروندان عنوان داشت: در صورتی که مجبور به توقف و ترک خودروی خود در خیابان هستید، سعی کنید به طور کامل از تجهیزات ایمنی نظیر قفل فرمان و پدال مناسب استفاده کرده و قرار دادن اموال با ارزش در خودرو جدا، خودداری نمایید.

**

سارق خودرو در باغ فیض گرفتار شد

سرکلانتر دوم پلیس پایتخت، با اعلام خبر دستگیری یک سارق خودرو در میدان صادقیه، گفت: این متهم در تحقیقات انجام شده به سه فقره سرقت خودرو دیگر نیز اعتراف کرد.

سرهنگ "علی میرشمسی"، فت: شب گذشته ماموران گشت انتظامی کلانتری 133 شهرزیبا، در حال گشتزنی در محدوده استحفاظی خود بودند که به شیشه شکسته یک خودروی سواری مشکوک شده و به راننده دستور توقف دادند.

وی افزود: راننده بدون توجه به دستور پلیس بر سرعت خود افزوده و با انجام حرکات مارپیچ و خطرناک سعی کرد از محل دور شود که این اقدام به تعقیب وی منجر شده و ماموران طی استعلام های انجام شده دریافتند که این خودرو از محدوده میدان آزادی به سرقت رفته است که در نهایت سارق با شلیک به لاستیک خودرو متوقف و دستگیر شد.

سرکلانتر دوم پلیس پایتخت تصریح کرد: متهم به همراه خودروی مسروقه به کلانتری منتقل شده و تحت بازجویی های صورت گرفته به جرم خود مبنی بر سرقت خودرو و همچنین سرقت لوازم داخلی چند خودروی دیگر نیز اعتراف و پس از تکمیل پرونده به پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد.

سرهنگ میرشمسی، در پایان اظهار داشت: در بازرسی از داخل خودرو مذکور تعدادی لوازم مسروقه خودرو نیز از جمله چند عدد سیم کارت، گواهینامه، کارت خودرویی دیگر، گوشی تلفن همراه، فلش مموری، سشووار، جعبه ابزار، اورکت، کاپشن و چند دست لباس کشف و ضبط شد.

**

دستگیری زوج سارق به جرم سرقت خودرو

رئیس کلانتری 141 گلستان، با اشاره به دستگیری یک زن و شوهر سارق در محدوده بلوار امیرکبیر، گفت: این زوج به جرم 13 فقره سرقت دستگیر شدند.

سرهنگ "مرادی"، در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، به تشریح این خبر پرداخت و گفت: با شکایت های ارایه شده از سوی شهروندان در خصوص سرقت های متعدد خودرو در این محدوده، تیمی از ماموران وارد عمل شده و به بررسی محل های جرم خیز پرداختند.

این مقام انتظامی عنوان داشت: در بررسی های انجام شده مشخص شد که یک زن و مرد با همدستی هم اقدام به سرقت در این محدوده می کنند که با مشخص شدن چهره و وضعیت ظاهری آنها تیم های عملیاتی در پی دستگیری آنها برآمدند.

کلانتر 141، اظهار داشت: این اقدامات ادامه داشت تا این که روز گذشته این زوج سارق با یک دستگاه خودروی سواری در محدوده بلوار امیرکبیر مشاهده و تحت تعقیب قرار گرفتند که نهایتا پس از طی مسافتی نه چندان طولانی خودروی آنها متوقف و هر دو تن دستگیر شدند.

سرهنگ مرادی، تصریح کرد: متهمان به همراه خودروی مسروقه به کلانتری منتقل شدند و تحت بازجویی ها به جرم خود اعتراف و پس از تکمیل پرونده برای تحقیقات بیشتر در خصوص سرقت های احتمالی به پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شدند.

این مقام انتظامی در پایان بیان داشت: در ادامه مالک خودروی مسروقه شناسایی شده و ضمن حضور در کلانتری خودروی خود را تحویل گرفت و از تلاش ماموران در دستگیری سارق و کشف خودرو تقدیر و تشکر کرد.

**

بازداشت سارقی با 100 قطعه مال مسروقه

رئیس کلانتری ۱۳۹ مرزداران، از دستگیری یک مالخر اموال مسروقه در محدوده پردیسان، خبر داد و گفت: از مخفیگاه این متهم بیش از 100 قطعه اموال مسروقه کشف شد.

سرهنگ "حشمت الله کرمی"، گفت: در راستای اجرای دستورات سلسله مراتب فرماندهی مبنی بر اجرای طرح رعد و دستگیری مالخران اموال مسروقه، تحقیقات ماموران تجسس این کلانتری برای شناسایی متهمان آغاز که در نهایت به شناسایی یک مالخر سابقه دار اموال مسروقه در محدوده پردیسان منجر شد.

این مقام انتظامی عنوان داشت: در بررسی های صورت گرفته مشخص شد که این متهم یکی از مالخران و سارقان سابقه دار می باشد که چندین مرتبه به خاطر سرقت به زندان افتاده است.

وی افزود: در ادامه مخفیگاه متهم شناسایی شد و با حضور ماموران در محل این متهم دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه وی بیش از 100 قطعه اموال مسروقه از جمله رینگ و لاستیک، ضبط و باند، اسکنر، کپسول گاز خودرو، جک، آمپیلی فایر، کابل برق و گوشی تلفن همراه، کشف و ضبط شد.

سرهنگ کرمی، در پایان اظهار داشت: متهم پس از دستگیری به کلانتری منتقل و تحت بازجویی های انجام شده به جرم خود اعتراف و پس از تکمیل پرونده به دادسرا منتقل شد.

**

سارق در کلانتری به 6 فقره سرقت اعتراف کرد

رئیس کلانتری ۱۴۰ باغ فیض، با اشاره به دستگیری یک سارق حرفه ای لوازم داخلی خودرو در محدوده چهاردیواری، گفت: این متهم پس از دستگیری به 6 فقره سرقت اعتراف کرد.

سرهنگ "پرویز حسینی فر"، گفت: در پی سرقت های لوازم و محتویات خودرو توسط راننده یک خودروی تیره رنگ و شکایت شهروندان، تیم های عملیاتی این کلانتری برای شناسایی سارق وارد عمل شدند.

این مقام انتظامی عنوان داشت: پس از بررسی مشاهدات عینی شاهدان، مشخصات مالک خودرو به دست آمد و نتیجه تحقیقات در اختیار مقام قضایی، قرار گرفت که در نتیجه دستور بازداشت متهم صادر و ماموران به محل اختفای وی واقع اعزام شدند.

سرهنگ حسینی فر، افزود: با ترفند های پلیسی متهم بازداشت شده و در بازرسی از محل نیز چندین قطعه لوازم مسروقه خودرو و محتویات داخلی آن از جمله، ضبط، کامپیوتر خودرو، باند، کابل باتری و تعدادی لوازم شخصی کشف و ضبط شد.

وی اعلام کرد: متهم به کلانتری منتقل و تحت بازجویی های انجام شده به جرم خود مبنی بر سرقت لوازم داخلی خودرو در محدوده مرزداران اعتراف و همچنین به 6 فقره سرقت لوازم داخلی خودرو طی روزهای گذشته اقرار نمود و اذعان داشت که اموال مسروقه را به مالخران اموال مسروقه می فروخته است.

کلانتر 140 در پایان اظهار داشت: طی بررسی های انجام شده تا کنون یکی از مالباختگان این پرونده شناسایی و به کلانتری دعوت شده تا ضمن حضور در کلانتری اموال مسروقه خود را بازپس بگیرد.

**

دستگیری 52 سارق در 24 ساعت گذشته با اقتدار پلیس یگان امداد

صبح امروز فرمانده یگان امداد پلیس پایتخت، از دستگیری 52 سارق در 24 گذشته در پایتخت خبر داد.

سردار "مسعود مصدق" گفت: عوامل گشت انتظامی قرارگاه های این یگان، حین گشتزنی در سطح حوزه، متوجه رفتار مشکوک و پرسه زنی تعدادی از افراد در سطح حوزه شدند که پس از انجام مراقبت های ویژه، متهمان را دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه متهمان در همان بازجویی اولیه به بزه انتسابی خود اقرار کردند، گفت: تعداد 13 تن از این سارقان، زورگیر و تعداد 21 تن دیگر از آنان سارق وسایل خودرو هستند.

وی افزود: در بازرسی بدنی صورت گرفته از سارقان تعدادی آلات و ادوات جرم کشف ، و متتهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل کلانتری های حوزه ی مربوط شدند.

**

کشف بیش از 200 کيلو گرم حشیش و دستگيري 3 قاچاقچي

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از کشف 202 کيلو گرم حشیش و دستگيري 3 قاچاقچي مواد مخدر در این رابطه خبر داد .

سرهنگ "محمد بخشنده" گفت: در پی اطلاع از اینکه فردی با همکاری همدستانش با خرید مواد مخدر از استان های جنوبی کشور و انتقال آن به پایتخت فعالیت گسترده ای در توزیع مواد مخدر دارد، ماموران این پلیس برای دستگیری متهمان، وارد عمل شدند.

وي گفت: انجام تحقیقات ادامه داشت تا اینکه در پایش های اطلاعاتی مشخص شد که متهم به همراه دو همدستش پس از خرید مواد مخدر از قاچاقچيان قصد دارد آنان را از استان های مرکزی با یک دستگاه پاترول به پايتخت منتقل کند که تحقیقات وارد مرحله تازه ای شد.

وی ادامه داد: تیم هایی از ماموران پلیس فاتب با هماهنگي مرجع قضايي و پلیس مبارزه با مواد مخدر کاشان به محورهاي مواصلاتي متصل به استان های مرکزی اعزام تا اینکه پس از چندين ساعت گشتزني نامحسوس و هدفمند، سرانجام خودروی موصوف را در عوارض کاشان شناسايي کردند.

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر عنوان داشت: بلافاصله ماموران دستور توقف دادند ولیکن راننده خودروی موصوف بدون توجه به فرمان پلیس، از محل متواری گشت. در ادامه این تعقیب و گریز ماموران موفق شدند با استفاده از شلیک چند تیر هوائی، خودرو را متوقف و متهم و همدستانش ر ا دستگير کنند .

سرهنگ بخشنده با اشاره به اینکه ماموران در بازرسي از پاترول موصوف موفق شدند 202 کیلو گرم حشیش را در زیر صندلی های آن کشف کنند، اظهار کرد: متهمان به همراه مواد مخدر کشف شده پس از تکمیل پرونده، برای انجام مراحل قضايي در اختیار مرجع قضایی قرار گرفتند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار