کد خبر: 901172
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۶
تونی یوسنیک

مربی خونه به خونه می‌گوید ما باور و امید داریم که زمینه صعود به لیگ‌برتر را فراهم کنیم.

تونی یوسنیک مربی تیم فوتبال خونه به خونه بابل در گفت‌وگو با ایسنا در باره شرایط فیزیکی بازیکنان خونه به خونه اظهار کرد: ما یک هفته نرمال را پیش رو داشتیم و شرایط بدنی بازیکنان در هفته اخیر به حالت طبیعی برگشته است. با کم کردن فشار تمرین‌ها، آماده بازی شده‌ایم.

او درباره بازی فردا ( سه‌شنبه) با ملوان هم گفت: قطعا بازی خیلی مهمی است اما مثل بقیه بازی‌ها تنها سه امتیاز دارد. ما در لیگ یک کاملا متوجه شدیم که هیچ بازی ساده‌ای نداریم. فقط با تمرکز کامل است که می‌توانیم نتایج خوبی بگیریم.

مربی خونه به خونه در رابطه با کیفیت لیگ یک ایران تصریح کرد: این لیگ در حد خودش لیگ قوی‌ای است و واقعا اختلاف بین تیم‌ها کم است. همه بازی‌ها سختی خودش را دارد اما تا حدی بازیکن‌ها انسجام تاکتیکی خوبی ندارند و آمادگی ذهنی‌شان به این بستگی دارد که چه تیمی قرار است مقابلشان بایستد.

او درباره هواداران خونه به خونه اظهار کرد: در همه بازی‌ها استادیوم پر می‌شود و حتی در بازی‌ها خارج از خانه هم ما را هم راهی می‌کنند. ما کاملا حمایت آنها را حس می‌کنیم.

یوسنیک در پایان در پاسخ به این سوال که آیا شاهد خواهیم شد که برای نخستین بار شهر بابل نماینده‌ای در لیگ برتر داشته باشد؟ گفت: ما می‌توانیم این امید را داشته باشیم. ما باور و امیداریم داریم که می‌توانیم زمینه را ایجاد کنیم تا به لیگ برتر صعود کنیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار