کد خبر: 900969
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۰

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس معتقد است هیچ تیمی نمی‌تواند در ورزشگاه آزادی مقابل سرخپوشان مقاومت کند.

حسین کلانی، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس  در گفت‌وگو با ایسنا، درباره عملکرد روز گذشته (شنبه) برابر پدیده با کسب عنوان قهرمانی لیگ هفدهم بیان‌ کرد: دیروز سرخپوشان در نیمه اول خوب بازی نکردند اما در نیمه دوم پرسپولیس بهتر شد و توانست برنده این دیدار شود. پرسپولیس سه، چهار موقعیت خوب گل داشت که متاسفانه با بی دقتی از دست رفت و این تیم نتوانست با گل‌های بیشتری حریف خود را شکست دهد.

او ادامه‌ داد: البته حریف پرسپولیس یعنی پدیده نیز عملکرد خوبی داشت. آنها همچون تیم‌های دیگر با انگیزه مقابل پرسپولیس حاضر شدند و حتی توانستند فرصت‌هایی برای باز کردن دروازه‌ بیرانوند ایجاد کنند اما در نهایت این پرسپولیس بود که توانست برنده این دیدار و قهرمان لیگ باشد که این را باید به هواداران تیم تبریک بگویم و به کادر فنی و بازیکنان و مدیریت باشگاه خسته نباشید می‌گویم.

مهاجم سابق پرسپولیس درباره به تاخیر افتادن این قهرمانی تصریح کرد: پرسپولیسی‌ها در یک ماه اخیر انگیزه لازم را برای خوب بازی کردن نداشتند. فاصله امتیازی این تیم با زحمت کادر فنی و بازیکنان با سایر رقبا بیشتر شده بود و بازیکنان برای این که از مصدومیت‌های احتمالی و از دست دادن بازی‌های مهم جلوگیری کنند، خیلی خود را به زحمت نمی‌انداختند. پرسپولیس از یک ماه قبل قهرمان شده بود و تنها یک امتیاز می‌خواست که آن هم در دیدار با پدیده به دست آمد. اکنون سرخ‌ها باید به فکر بازی‌های آسیایی و رقابت با السد باشند تا با پیروزی برابر این تیم به عنوان صدرنشین صعود کنند و بار دیگر بهترین بودن خود را ثابت کنند.

او درباره دیدار این تیم با السد و نبرد صدرنشینی توضیح داد: نباید این توهم را در بازیکنان و کادر فنی به وجود بیاوریم که چون السد توانسته در بازی رفت پرسپولیس را شکست دهد، تیم شکست ناپذیری است. هیچ تیمی توان مقابله با پرسپولیس را به خصوص در ورزشگاه آزادی و با حضور تمامی هواداران این تیم ندارد. کادر فنی اگر کمی روی خط فوروارد کار کند تا مهاجمان ضربات خود را با دقت بیشتری روانه دروازه‌ کنند پرسپولیس به راحتی می‌تواند السد را شکست دهد و صدرنشین گروهش شود.

کلانی درباره علت موفقیت‌های اخیر پرسپولیس گفت‌: از مهم‌ترین علل قهرمانی‌های فراوان پرسپولیس در سال‌های اخیر همبستگی میان اعضای باشگاه است. ما این همبستگی را در بین مدیریت و کادر فنی، کادر فنی و بازیکنان و حتی مدیریت بازیکنان می‌بینیم و قابل مشاهده است. این عوامل باعث شده تا در تیم آرامشی به وجود آید که بازیکنان و کادر فنی کار خود را کنند و دغدغه‌ای به جز کسب عناوین مختلف و شادی هواداران نداشته باشند. البته در این چند سال مشکلاتی نیز بوده است که مدیریت سعی کرده علی‌رغم آنها کار خود را انجام دهد و آرامشی را در تیم به وجود بیاورند.

وی درباره تمدید قرارداد با بازیکنان و همچنین پیشنهادات خارجی بازیکنانشان از جمله صادق محرمی، گفت‌: نه من و نه هیچ کارشناس دیگری نمی‌تواند در این رابطه صحبت کند زیرا ما آگاهی چندانی نسبت به شرایط تیم و تفکرات بازیکنان و اعضای کادر فنی نداریم. صحبت کردن درباره این مسائل از سوی افراد بیرونی کار درستی نیست. مدیران باشگاه و بازیکنان آگاهی لازم را نسبت به وضعیت پرسپولیس دارند. پرسپولیس از تیم‌های دیگر متفاوت است. شایعات و حواشی همیشه وجود دارند. بازیکنان خود را وابسته تیم می‌دانند و باشگاه هم برای تمدید قرارداد حتما گذشت و انجام وظیفه آنها در نظر گرفته خواهد گرفت. در اولویت اول چیزی که به صلاح باشگاه است و در اولویت دوم صلاح بازیکنان بسیار مهم است که فکر می‌کنم باشگاه پرسپولیس این نکات را در نظر خواهد گرفت.

عضو کمیته‌ فنی و توسعه فدراسیون فوتبال درباره سرمربی آینده تیم‌ ‌ملی امید ایران نیز تصریح کرد: طی جلساتی که در طول این هفته‌ و هفته‌ بعد برگزار خواهد شد، سرمربی آینده تیم‌ ‌ملی امید مشخص می‌شود. متاسفانه در جلسات قبلی کمیته‌ فنی حضور نداشتم اما شرایط دموکراتیکی در این کمیته‌ برقرار است که اعضا ایران و سربلندی کشور را ملاک خود قرار می‌دهند تا مربی را انتخاب کنند که بتواند بار دیگر پرچم ایران را در جهان بالا ببرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار