کد خبر: 900895
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۱
امام جمعه اصفهان:
امام جمعه اصفهان گفت: دولت باید بحران آب در استان اصفهان را جدی بگیرد و از اقدامات و طرح‌های ارائه شده برای تأمین آب در بخش‌های مختلف حمایت کند.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان،به نقل از روابط عمومی دفتر امام جمعه اصفهان، آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد در دیدار با مدیرعامل شرکت سهامی ذوب‌آهن اصفهان و جمعی از مدیران این شرکت با تقدیر از اقدامات و پیگیری‌های مسؤولان استان اصفهان در برطرف کردن بحران آب در استان اظهار کرد: دولت باید بحران آب در استان اصفهان را جدی گرفته و از اقدامات و طرح‌های ارائه شده برای تأمین آب در بخش‌های مختلف حمایت کند.

وی با بیان این که به صورت کلی تأمین آب شرب و تأمین آب برای نگهداری از درختان باید در اولویت اختصاص آب قرار بگیرد، افزود: لازم است تا با ساماندهی بستر رودخانه زاینده‌رود از هدر رفت آب جلوگیری شود، مردم نیز به سهم خود در صرفه‌جویی آب دقت داشته و دارند.

امام جمعه اصفهان با استقبال از طرح‌هایی پیشنهادی برای برطرف کردن بحران آب در استان اصفهان گفت: متأسفانه برخی از مسؤولان جدیت و تلاش لازم برای برطرف شدن مشکلات آبی در استان اصفهان را نشان نمی‌دهند اما امیدوار هستیم با حضور استاندار جدید بسیاری از مشکلات برطرف شود.

در ابتدای این دیدار احمد صادقی مدیرعامل شرکت سهامی ذوب‌آهن اصفهان با بیان این که مسأله آب برای اصفهان جدی است، عنوان داشت: خوشبختانه با تلاش جهادی کارکنان و مدیران ذوب آهن اصفهان، روند زیان‌ده بودن این کارخانه در سال 94 در دی ماه 96 به سوددهی تبدیل شد.

وی با اشاره به برنامه‌های این شرکت برای افزایش تولید در سال 97 خاطرنشان کرد: ذوب‌آهن با ظرفیت تولید 2 میلیون و 700 هزار تن در سال، توانسته است در سال گذشته به میزان 2 میلیون و 300 هزار تن تولید داشته باشد.

صادقی با بیان این که ذوب‌آهن توانسته است در سال گذشته به 19 کشور جدید صادرات داشته باشد، یادآور شد: انگلستان، اسپانیا، ایتالیا، آلمان، مصر و سایر کشورهای آفریقایی از جمله کشورهای هدف برای صادرات محصولات ذوب‌آهن به شمار می‌رود.

وی با بیان این که روند توسعه ذوب‌آهن با تکیه بر توان داخلی انجام شده است، ابراز داشت: امیدوار هستیم تا پایان سال حجم صادرات به میزان یک میلیون تن و میزان تولید به 3 میلیون تن افزایش یابد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار