کد خبر: 900801
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۳
پس از گذشت یکماه از نخستین مجمع فوق العاده فدراسیون کشتی، دومین نشست اعضای مجمع برای انتخاب سرپرست فدراسیون، روز دوشنبه هفته جاری برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، پس از استعفای رسول خادم از ریاست فدراسیون کشتی نخستین مجمع فوق العاده فدراسیون روز ۲۱ اسفندماه سال گذشته برگزار شد که تلاش اعضای مجمع برای بازگشت خادم بی نتیجه ماند و در نهایت حمید بنی تمیم به عنوان مسئول اداره امور فدراسیون معرفی شد.

در همین راستا مهلت یکماهه ای برای بازگرداندن رسول خادم به فدراسیون کشتی تعیین شد تا برخی از اعضای مجمع و پیشکسوتان کشتی در این مدت بتوانند نظر رئیس مستعفی را تغییر دهند که گویا این تلاش نیز تا به امروز به جایی نرسید.

با توجه به این مساله و پایان مدت زمان یکماهه، دومین مجمع فدراسیون کشتی روز دوشنبه هفته جاری با حضور نماینده وزارت ورزش و اعضای مجمع در آکادمی ملی المپیک تهران برگزار خواهد شد تا تکلیف سرپرست جدید فدراسیون کشتی و جانشین رسول خادم مشخص شود.

گفته می شود حمید بنی تمیم نایب رئیس فدراسیون کشتی که هم اکنون مسئولیت اداره امور جاری فدراسیون را بر عهده دارد از اصلی‌ترین گزینه های سرپرستی است. البته وزارت ورزش نیز چندان نسبت به این موضوع بی تفاوت نیست و گویا تلاش هایی برای معرفی گزینه مورد نظر خودش به عنوان جانشین خادم صورت داده است.

یک منبع آگاه در فدراسیون کشتی با اشاره به این موضوع اعلام کرد وزارت ورزش طی روزهای اخیر با برخی از روسای هیات های کشتی تماس گرفته و نظر آنها را نسبت به سرپرست جدید جویا شده که هیچ بعید نیست این تماس ها با توجه به انتخاب شخص مورد نظر وزارت ورزش صورت گرفته باشد.

این شائبه در حالی بوجود آمده که وزارت ورزش طی سالهای اخیر همواره با رسول خادم و سیاست های او زاویه داشته و حالا با استعفای وی، بهترین فرصت برای نشاندن مدیر همراه و هماهنگ با وزارت ورزش بر صندلی ریاست فدراسیون کشتی مهیا شده است.

از سوی دیگر خبرهایی مبنی بر تلاش سیدرضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک برای بازگرداندن خادم به فدراسیون کشتی صورت گرفته است. صالحی امیری اعتقاد دارد خادم باید به عنوان رئیس به کارش در فدراسیون کشتی ادامه دهد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار