کد خبر: 900651
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۰
متهم: پشيمانم اما فايده ندارد

مرد جواني كه چند روز قبل در جريان دعوا بر سر بوق‌زدن در منطقه قلعه‌نو مرتكب قتل شده بود بازداشت شد و به جرمش اعتراف كرد.
به گزارش خبرنگار ما، ساعت‌22:30 شامگاه نهم فروردين‌ماه مأموران كلانتري 211 قلعه‌نو شهرري به بازپرس ويژه قتل خبر دادند پسر جواني در جريان نزاع مجروح شده و بعد از انتقال به بيمارستان جانش را از دست داده است. بعد از آن بود كه بازپرس به همراه كارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي تهران در محل حاضر شدند. جسد متعلق به پسري‌22 ساله به نام حميدرضا بود كه با اصابت ضربه چاقو از ناحيه سينه مجروح و بعد از انتقال به بيمارستان به علت شدت جراحت فوت شده بود. سپس جسد به دستور بازپرس به پزشكي قانوني منتقل شد و چند نفر از دوستان مقتول كه هنگام حادثه همراه وي بودند مورد تحقيق قرار گرفتند. يكي از آنها گفت: همراه حميدرضا و چند نفر از دوستان در حال عبور از عرض خيابان بوديم. همان لحظه يك خودروي پژو‌405 كه در حال عبور بود با بوق زدن به رفتار ما اعتراض كرد. اين موضوع سبب درگيري لفظي ما با راننده شد. البته به جز راننده مرد ديگري در صندلي شاگرد نشسته بود. لحظاتي بعد بود كه راننده و سرنشين از خودرو پياده شدند و با هم درگير شديم. در جريان درگيري، راننده با چاقو ضربه‌اي به حميدرضا زد و بدون اينكه سوار خودرو‌اش شود از محل فرار كرد.
مردي كه همراه راننده بود هم در جريان تحقيقات گفت: راننده 33‌ساله كه مصطفي نام دارد از بستگان من است. آن شب در حال عبور بوديم كه به رفتار چند نفر كه در حال عبور از عرض خيابان بودند اعتراض كرد. همين موضوع سبب درگيري شد و حادثه اتفاق افتاد.
كارآگاهان پليس در جريان تحقيقات بعدي محل زندگي مصطفي در قلعه‌نو را شناسايي كرده و براي بازداشت وي راهي آنجا شدند، اما متوجه شدند كه وي از خانه گريخته است.
در شاخه ديگري از بررسي‌ها كارآگاهان متوجه شدند مصطفي با كمك يكي از دوستانش خانه‌اي در حاشيه جنوب تهران اجاره كرده است. بعد از آن بود كه مخفيگاه وي شناسايي شد و كارآگاهان پليس موفق شدند ساعت‌17 روز 14‌فروردين‌ماه او را بازداشت كنند.
مصطفي وقتي مورد تحقيق قرار گرفت به قتل اعتراف كرد در توضيح ماجرا گفت: شب حادثه با خودروي سواري همراه يكي از بستگانم در حال عبور از خياباني در قلعه‌نو بوديم. همان لحظه مقتول و دوستانش در حال عبور از عرض خيابان بودند. نحوه عبور آنها به طوري بود كه باعث ايجاد مزاحمت در عبور خودرو شده بود براي همين با بوق زدن به رفتار آنها اعتراض كردم. همين موضوع سبب درگيري لفظي شد تا اينكه آنها شروع به فحاشي كردند. بعد از آن بود كه ما هم از ماشين پياده و با هم درگير شديم. از آنجا كه تعداد آنها از ما بيشتر بود ما از آنها كتك خورديم به طوري كه از ناحيه صورت دچار جراحت شدم. هنگام درگيري بود كه دست به جيب بردم و چاقوي ضامن‌داري كه داشتم را بيرون آوردم و در هوا چرخاندم كه يكي از ضربه‌ها به حميدرضا برخورد كرد و روي زمين افتاد. همان لحظه بود كه متوجه ماجرا شدم و به شدت ترسيدم و خودروي خودم را رها كرده و فرار كردم. از طريق دوستان و بستگانم متوجه شدم كه حميدرضا در بيمارستان فوت شده است تا اينكه بازداشت شدم. حالا هم پشيمانم اما فايده ندارد. سرهنگ كارآگاه حميد مكرم، معاون مبارزه با جرائم جنايي پليس آگاهي تهران بزرگ گفت: تحقيقات بيشتر از متهم به دستور بازپرس شعبه چهارم دادسراي شهر ري در اداره دهم پليس آگاهي تهران بزرگ جريان دارد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار