کد خبر: 900521
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۶
معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی عنوان کرد:
معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی مرکز همایش های بین المللی تبریز را جزء 25 پروژه شاخص آذربایجان شرقی دانست .

مهندس محمد صادق پورمهدی که به همراه شهردار تبریز و جمعی از اعضای شورای شهر تبریز از مرکز همایش های بین المللی تبریز بازدید می کرد گفت: مرکز همایش های بین المللی تبریز با 24 هزار متر مربع زیر بنا، با استفاده از المان های و شاخصه های معماری بومی منطقه آذربایجان طراحی و در حال اتمام است و انشالله بعد از این مراسمات مختلف علمی و فرهنگی در این مرکز برگزار خواهد شد.

وی افزود: از شهردار تبریز و مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر تشکر می کنم که با حساسیت ویژه برای آماده سازی این مجموعه بزرگ به صورت شبانه روزی تلاش داشتند.

پور مهدی گفت: خوشبختانه با پیگیری های صورت گرفته مسائل امنیتی و اجتماعی پیرامون مرکز نیز رفع شده است و انشالله پیش از مراسم تبریز2018 تمامی کارهای باقی مانده در مرکز همایش ها نیز به اتمام خواهد رسید.

وی با اشاره به اینکه کار عمرانی در مرکز همایش ها حتی در روزهای عید نیز تعطیل نشده بود افزود: این پروژه از چند ماه گذشته بدون وقفه و تعطیلی به صورت شبانه روزی در حال کار بوده است حتی در تعطیلات نوروزی چند بار که برای بازدید آمدیم خوشبختانه این پروژه فعال بود که این مسئله نشانگر عزم مدیریت شهری تبریز برای اتمام این پروژه است.

محمدصادق پور مهدی در پایان سخنانش با تاکید بر اینکه، وجود چنین مرکزی در شمالغرب کشور ضروری بود گفت: خوشبختانه فعالیت عمرانی مرکز همایش ها تماما به پایان رسیده و الان تنها بخشی از نصبیات، انشعابات و تاسیسات باقی مانده است که با کار شبانه روزی عن قریب این کار نیز به پایان خواهد رسید.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر