کد خبر: 900435
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۱
فاطمه هداوند

بانوی رکابزن ایران می‌گوید، مثبت شدن تست دوپینگ او و مائده نظری پاپوش است و در این اتفاق تقصیری نداشتند.

فاطمه هداوند در گفت و گو با ایسنا درباره ی مثبت شدن تست دوپینگ او و مائده نظری بیان کرد: این اتفاق یک پاپوش است. مگر می شود ما که همیشه تحت نظر بودیم و خودمان همه را از دوپینگ منع می کردیم حالا این کار را انجام دهیم؟ من همه جا گفته ام که از دوپینگ بدم می آید و دلم نمی خواهد مردم فکر کنند نقش بازی می کردم.

هداوند با اشاره به وضعیت اتاقشان در اردوی تیم ملی گفت: زمانی که مشخص شد قرار است ما به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام شویم اعلام کردیم جزو حقوق اولیه مان این است که در اتاق خود آرامش داشته باشیم و احساس امنیت کنیم نه اینکه هفت نفر با هم در یک اتاق باشیم، دو نفر از اهواز به ما اضافه شوند و هر کسی خواست بیاید  و برود. ما هم همیشه مجبور بودیم پروتئین و مکمل های خود را پنهان کنیم که مشکلی پیش نیاید.
هداوند با بیان اینکه  مقصر مثبت شدن تست ها نبوده اند تاکید کرد: می خواهم مردم این را بدانند که ما مقصر نبودیم و از وقتی هم متوجه این خبر شدیم حال روحی و جسمی خوبی نداریم چرا که ما این کار را نکردیم و نمی خواهم مردم راجع به ما فکر بدی کنند. در جلسه ای هم که در فدراسیون داشتیم تمام حرفهایمان را زدیم اما گفتند باید مستندات باشد و وادا این حرفها را قبول  نمی کند.
خدابزرگ است و ان‌شاء‌الله بی گناهی ما ثابت می‌شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار