کد خبر: 900371
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۳
فرمانده انتظامی استان اصفهان :
معصوم‌بیگی از کاهش 71 درصدی تصادفات فوتی، کاهش 60 درصدی تصادفات جرحی و کاهش 4 درصدی تصادفات خسارتی در راه‌های درون‌شهری استان اصفهان خبر داد.

به گزارش خبرنگارجوان آنلاین از اصفهان ،به نقل از پایگاه خبری پلیس سردار مهدی معصوم بیگی در رابطه با اقدامات فرماندهی انتظامی استان اصفهان در طرح نوروزی امسال اظهار کرد: سال 1397 با شعار «آرامش بهاری همراه با نظم و امنیت» آغاز شد و پلیس  استان تلاش کرد که با تمام توان خود در همه حوزه های نظم و امنیت، آرامش را به شهروندان و مسافران هدیه دهد.

وی دستاوردهای انتظامی استان در این ایام را قابل قبول توصیف کرد و افزود: حوزه راه و امنیت جاده ای از حوزه هایی بود که در این ایام در اولویت پلیس اصفهان قرار داشت و پلیس راه استان اصفهان با آماده باش 100 درصدی نیروها و امکانات خود توانست با هدف قرار دادن کاهش تلفات جاده ای، آرامش را در جاده های استان حاکم کند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان همچنین تصریح کرد: استان اصفهان به دلیل ویژگی های جغرافیایی، یکی از مهمترین معابر و مقاصد گردشگران نوروزی بوده و همین عامل باعث شد تا در سال جدید نیز شاهد افزایش 3 درصدی تردد در جاده های استان باشیم.

این مقام ارشد انتظامی از ثبت 13 میلیون و 451 هزار و 470 تردد در بازه زمانی 27 اسفند تا 13 فروردین خبر داد و گفت: بیشترین ترددها در روز 13 فروردین و در جاده های غرب استان ثبت شده که اوج این ترددها هم در ساعت 19 تا 20 شب بوده است.

کاهش 9 درصدی جانباختگان حوادث جاده ای

سردار معصوم بیگی بیان داشت: بر اساس آمارهای موجود، در طرح نوروزی امسال 23 فقره تصادف فوتی در جاده های استان اصفهان با 29 نفر جان بخاته رخ داد که تعداد جان باختگان در صحنه تصادف، نسبت به مدت مشابه سال قبل، 9 درصد کاهش داشت.

وی همچنین از وقوع 206 فقره تصادف جرحی با 404 مجروح و 103 فقره خسارتی از تاریخ 27 اسفند 96 تا 13 فروردین 97 خبرداد و عنوان کرد: بیشترین علت تصادفات، عدم توجه به جلو از سوی رانندگان بوده است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان 51 درصد از کل تصادفات جاده ای در نوروز امسال را واژگونی اعلام کرد و اذعان داشت: بر خلاف سال قبل، بیشترین تصادفات جاده ای نیز بین ساعات 14 الی 16 عصر رخ داده است.

کاهش 71 درصدی تصادفات فوتی در راه های درون شهری

این مقام ارشد انتظامی یادآور شد: با همکاری خوب مردم و رعایت قوانین و مقررات، امسال شاهد کاهش چشمگیر تصادفات فوتی، جرحی و خسارتی در معابر شهری استان بودیم.

وی در ادامه از کاهش 71 درصدی تصادفات فوتی ، کاهش 60 درصدی تصادفات جرحی و کاهش 4 درصدی تصادفات خسارتی در راه های درونشهری استان خبر داد.

افزایش 89 درصدی کشف جرائم خشن

سردار معصوم بیگی فعال سازی گشت های کمین و شکار به منظور کنترل جرائم و پیشگیری از سرقت ، نظارت کامل پلیس بر سارقان حرفه ای و سابقه دار ، کنترل پارکینگ ها و راه اندازی تیم های نظارت بر محل های اسکان مسافران نوروزی را از جمله اقدمات پلیس آگاهی استان در ایام نوروز 97 عنوان کرد و اظهار داشت: با تلاش کارآگاهان این پلیس با کاهش 9 درصدی سرقت منزل و کاهش 16 درصدی سرقت خودرو در این ایام روبرو بودیم.

وی از افزایش 57 درصدی کشف سرقت منزل، افزایش 58 درصدی کشف سرقت احشام و افزایش 89 درصدی کشف جرایم خشن نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد و افزود: با راه اندازی تیم های ویژه پلاک خوان در طرح نوروزی امسال تعداد 39 دستگاه موتورسیکلت و 25 دستگاه خودروی مسروقه در کمتر از 24 ساعت شناسایی و به مالباختگان تحویل شد.

فرمانده انتظامی استان خاطر نشان کرد: در مجموع امسال شاهد امنیت خوب و آرامش قابل قبولی در تمام نقاط استان بودیم و به حمد الله میهمانان نوروزی در کمال آسایش به مقصد های خود بازگشتند .

سردار معصوم بیگی با اشاره به رشد تماس های تقدیر مسافران نوروزی از عملکرد ماموران پلیس با سامانه 197 گفت: نیروی انتظامی استان براساس نظر سنجی ها و ارزیابی های صورت گرفته یکی از دستگاه های برتر از نظر کسب رضایتمندی مسافران نوروزی بوده است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه نوروز صحنه رقابت همه نیروهای خدوم برای خدمت رسانی به مردم شریف ایران است گفت: تجربه های بسیار خوبی در این ایام به دست آوردیم و این تجربه ها به ما کمک خواهد کرد تا انشاء الله در آینده بهترین و با کیفیت ترین خدمات را به مردم ارائه کرده و در ارتقای روز افزون بالاترین نیاز مردم یعنی امنیت موفق تر عمل کنیم.

 

،

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر