کد خبر: 900258
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۱

خبرگزاری فارس: تندروان: تجربه مربیگری خارجی نداشتم/ العربی از مدتها قبل پیشنهاد داده بود

سرمربی جدید تیم والیبال العربی گفت: بحث حضور من از مدت‌ها قبل مطرح شده بود، اما سرانجام محقق شد. امیدوارم بتوانم نماینده شایسته ای برای والیبال ایران باشم.

 

به گزارش خبرگزاری فارس، محمدرضا تندروان، مربی ایرانی والیبال رسما با باشگاه العربی قطر قراردادی یک ساله امضا کرد تا هدایت این تیم والیبال را برعهده بگیرد. تندروان سال گذشته مربی زیر ۲۳ سال های تیم ملی ایران بود. العربی قطر یکی از قدرتمندترین باشگاه های والیبال در آسیا به شمار می آید.
وی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درمورد توافقش با تیم العربی قطر اظهار داشت: من پیش از این تجربه مربیگری در تیم‌های خارجی را نداشتم. چند روزی است که به قطر رسیده ام و در تمرینات تیم هم حضور پیدا کرده ام.
وی ادامه داد: در اولین مسابقه باید تیم را برای دیدار امروز برابر الخور آماده کنم. تیم شرایط و امکانات خوبی دارد و امیدوارم بتوانم از تجربیاتم به خوبی استفاده کرده و به تیم العربی کمک کنم.
سرمربی جدید تیم والیبال العربی قطر خاطرنشان کرد: العربی سال‌ها توسط یک مربی تونسی هدایت می‌شد که‌ نتیجه ‌چندان خوبی نگرفته بود. ابراهیم سنگالی الاصل هم قدیمی‌ترین بازیکن این تیم است. مدیران العربی طی سالیان اخیر ستارگان زیادی را جذب کرده بودند که ساوانی، کازیسکی و میلاد عبادی‌پور از جمله این بازیکنان بودند.
تندروان گفت: بحث حضور من از مدت‌ها قبل مطرح شده بود، اما سرانجام محقق شد. امیدوارم بتوانم نماینده شایسته ای برای والیبال ایران باشم. والیبال ایران این روزها در آسیا حرف اول را می‌زند و خیلی از کشورهای آسیایی برای پیشرفت از کشورمان الگوبرداری می‌کنند.
شنیده شده که مسئولان العربی تصمیم دارند در ادامه کار‌ خود از برخی بازیکنان جوان و ملی‌پوش ایرانی برای حضور در العربی استفاده کنند. این ‌روزها در برخی رسانه‌های اروپایی خبرهایی منتشر شده مبنی بر اینکه احتمال دارد خوان‌تورینا، دریافت کننده مطرح جهان نیز برای امیرکاپ در فهرست نامزدهای العربی قرار دارد و ممکن است که وی در جام باشگاه‌های آسیا نیز حضور پیدا کند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار