کد خبر: 898287
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۷
رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی :
رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی گفت: سرانه نمازخانه در مدارس این استان از استاندارد کشوری پایین تر است.

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی گفت: سرانه نمازخانه در مدارس این استان از استاندارد کشوری پایین تر است.

سید مجتبی طباطبایی رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی درآیین گرامیداشت هفته امور تربیتی و تربیت اسلامی در اردوگاه امام خمینی (ره) خمین افزود: سرانه نماز خانه در مدارس به ازای هر دانش آموز، نیم متر مربع است و دراین استان 34 سانتیمتر است.
وی اظهارکرد: اگر چه سرانه نمازخانه نسبت به سال های گذشته افزایش یافته اما با استاندارد مطلوب کشوری فاصله دارد.
رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی گفت: فراهم کردن زمینه اقامه نماز جماعت در مدارس از وظایف حوزه پرورشی مدارس است.
طباطبایی افزود: در راستای اجرای طرح امین 274 طلبه و 523 روحانی در برگزاری نماز جماعت در مدارس استان مرکزی همکاری می کنند.
وی با اشاره به فعالیت 21 دارالقرآن در سطح استان مرکزی ادامه داد: سرانه فیزیکی این مراکز قرآنی به ازای هر دانش آموز کافی نیست و انتظار می رود با کمک مجمع خیرین قرآنی، مشکلات دارالقرآن ها رفع شود.
مدیر آموزش و پرورش خمین هم در این آیین گفت: مربیان پرورشی باید تعامل مطلوبی با انجمن اولیا و مربیان داشته باشند و اهمیت امور تربیتی دانش آموزان برای والدین نیازمند تبیین است.
مهدی محمدی اظهار کرد: تربیت و پرورش، ایجاد و تقویت هنجارهای نیکو دردانش آموزان است تا در آینده متناسب با پیامدهای جامعه، رفتار کند.
مدیر آموزش و پرورش خمین بیان کرد: فرزندان باید متناسب با شرایط و زمان تربیت شوند، تا بتوانند در آینده رفتارهایشان را متناسب با شرایط و زمان خود تطبیق دهند.
وی تصریح کرد: هدایت تحصیلی و مقابله با آسیب های اجتماعی دو مقوله مهم در تربیت دانش آموزان است و اگر دانش آموزان روش های حل مساله ونه گفتن را آموزش ببینند می توانند در مقابله با آسیب های اجتماعی نو ظهور به درستی و مطابق با هنجارهای جامعه عمل کند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر