کد خبر: 895448
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۷
مدیرعامل شرکت عمران پردیس خبر داد
مدیرعامل شرکت عمران پردیس با بیان اینکه پرونده مالیات مسکن مهر پردیس در دیوان عدالت قرار دارد، گفت: دستور توقف برداشت از حساب شرکت عمران پردیس صادر شده است.
به گزارش روابط عمومی”مدرسه مجازی سرمایه گذاری و مشارکت" سعید غفوری  در حاشیه نشست فرصت‌های سرمایه‌گذاری در پردیس در خصوص مشکلات خود با اداره مالیات اظهار کرد: نشست‌هایی با نمایندگان مجلس، اعضای هیأت‌رئیسه و فراکسیون بانوان داشتیم و همه پیگیر این‌ موضوع هستند.

وی افزود: ابتدا توانستیم اجرای پروژه مسکن مهر را با دستور موقت توقف برداشت از سوی تقوی‌نژاد، معاون امور مالیاتی کشور بگیریم و این پرونده در دیوان عالی قرار دارد و مطمئناً پیروز خواهیم شد.

مدیرعامل شرکت عمران پردیس گفت: اداره مالیات باید برای مسکن مهر ۳۰۰ هزار تومان و بابت هر واحد بگیرد، اما تاکنون ۶ میلیارد و 700 میلیون تومان از حساب شرکت برداشت شده است.

غفوری ادامه داد: اداره مالیات می‌گویند که باید دوبار مبلغ ۳۰۰ هزار تومان پرداخت شود، اما طبق اعلام معاونت حقوقی ریاست جمهوری ساخت، آماده‌سازی و محوطه‌سازی یک مالیات دارد.

وی اضافه کرد: مالیات می‌گوید چون ساخت مسکن را شرکت کوزوو و محوطه‌سازی را به صورت محدود شرکت‌های دیگر انجام دادند، احساس می‌کنند که باید دوبار مالیات دریافت شود.

مدیرعامل شرکت عمران پردیس تصریح کرد: این اشتباه است و امروز هفت میلیارد و 700 میلیون تومان کوزو را بدهکار کردند، اما طبق قانون ما باید یکبار مالیات بدهیم.

غفوری اظهار کرد: چون راهی برای تأمین این ‌مبلغ نیست، باید از حساب متقاضیان یا افزایش مبالغ تأمین شود که ما زیر بار این کار نخواهیم رفت و محکم به جلو خواهیم رفت؛ امسال هنوز بودجه‌هاز مصوب ۸۰ میلیارد تومان یارانه دولتی یک ریال هم پرداخت نشده است.

وی افزود: طی نامه‌نگاری با نمایندگان مجلس عارف، مطهری و نوبخت افزایش بودجه را به ۱۵۰ میلیارد اعلام کردیم تا در نیمه نخست سال افتتاح مسکن مهر را داشته باشیم.

مدیرعامل شرکت عمران پردیس ادامه داد: حداقل ۳۰۰ میلیارد تومان باید برای سال ۹۷ در نظر بگیریم، زیراکه ۴۹ هزار ۷۰۰ واحد در مرحله نازک‌کاری قرار دارد و ۹ هزار و ۲۰۰ واحد آماده تحویل است.

غفوری اضافه کرد: هنوز نتوانستم یک واحد را تحویل بدهیم و از منابع مالی در اختیار نماینده‌های استان بودجه درخواست داشتیم که برای مسکن مهر ۳۰ میلیارد تومان تا پایان سال اختصاص دهند؛ برای سال آینده ۳۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل و افتتاح مسکن مهر در پردیس نیاز داریم.

وی خاطرنشان کرد: نوبخت دستور ردیف اجرایی ساخت متروی تهران - پردیس را صادر کرده و امیدواریم هرچه زودتر عملیاتی شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر